7 Şubat 2012 Salı

Bloga arkadaş listesi veya farklı adresler nasıl eklenir?

Sevgili Nevşunema için özel bir post..Bilmeyenlere de faydalı olur umarım..
Bilmemek zor be canlarım..En basit şey dahi olsa kimilere göre bilmeyince insan olmuyor işte..O yüzden elimizden gelince küçük büyük bilgiyi paylaşalım tamam?
Blog listesi ile arkadaş listesini düzenlemek için hazırladığım posta Bismillah deyip başlıyorum..




Kumanda panelinden Tasarımı seçiyorsunuz.. Karşınıza sayfa öğeleri çıkacak..


 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..
Gadget-Eklenti..Blog Listesini seçiyoruz..
Karşımıza çıkacak olan pencereden daire içine aldıklarımdan seçebilirsiniz..Blog listem yazan kısma ''Arkadaşlarım''gibi başlık koyabilirsiniz..
Blog listenize ekleyin seçeneğini seçerek izlediğiniz blogları ekleyebilirsiniz..

 
Blogger'da olmayan yani bağımsız bir adres eklemek istediğiniz takdirde URL ile ekle seçeneğini seçmelisiniz..
Sırala bölümüdeki seçenekleri zevkinize göre ayarlayabilirsiniz..
Kolay gelsin Allah'a emanet olun..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. bilmeyenlere güzel bir yayin olmus canim ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. aa bak iste bir bunu biliyordum :)) tesekkurler canim

    YanıtlaSil
  3. çok yardımsever bir kişiliğini< var bunu görmemek için kör olmak lazım sanırım çok teşekkürler güzel bilgileriniz için henüz çok yeniyim bende blog açtım kendime sadece 1 izleyiciye sahibim kendimi geliştirmek istiyorum bilmediğim çok şey var blog hakkında bende ileride yarışmalar ypmak isterim synizde birşeyler öğrendim allahrazıolsun ...
    izleyici sayımı arttırmam için neler yapmalıyım ve bloğumu nasıl daha güzel düzenlemeliyim biraz bahsedebilirmisiniz. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Canim..benim icin cok güzel ve verimli
    bir konu paylasiyorsun bende gec okuyorum
    olacak is degil :(..Afedersin canim..
    Cok tesekkür ederim..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Güzelim yine seni rahatsiz edecegim ama müsaadenle birsey sormak istiyorum: Blogdaki arkadaslarimin listesini düzenlemek istiyorum yani sadece sürekli iletisim halinde oldugum blog arkadaslarin blog adreslerini listemde yayinlamak istiyorum acaba bunu nasil yapabilirim?
    Canim benim hakkini helal et senide cok mesgul ediyorum..simdiden tesekkür ederim ;)
    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR