15 Şubat 2012 Çarşamba

Türk Kahveli Islak Kek

Önce planda zeytinyağlı yaprak dolması vardı..sonra arkadaşım yarın yaparız deyince başka tariflere baktık..
Sevgili arkadaşım BirTutamKekik'in bloguna attim kendini..ya hangisini seçsin ki insan..
İçinden çıkamadım..
Çok güzel resimlenmiş bir kek tarifi vardı..resim ikna etti anlatımı daha da çok dolayısıyla onu yapmalıyız dedik..
Ve yaptık..
Sonuç şahaneydi..dün.
Bu sabah bir çatalla rahatsız ettim keki sabah sabah ama tadı tam oturmuş bütün sosunu çektiği içinde daha da güzel olmuştu.
Tarifini kendisinden almanız içimin rahat etmesine sebep,yapıp tatmanız hak vermeniz ise ikimize de mutluluk vereceğinden eminim..
Tarif burada:Türk Kahveli Islak Kek
Benden resimler olsun..
Tamam?





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Normalde Türk kahvesiyle çok aram yoktur ama birşeylerin içinde olunca çok seviyorum.Senin ellerinden çıkınca tadı iki kat güzelleşmiştir.Ellerine sağlık ablacım afiyetle yiyin :)

    YanıtlaSil
  2. bende kahveyi bişeyleirn içinde çok beğeniyorum..kek fikride güzelmiş..bir tutam kekik bloğunu da çok severim bu arada ..tarifleri olduğu gibi resimleri de sanat eseri gibi oluyor..afiyet olsun canım

    YanıtlaSil
  3. SuPerisi bu tarife güzel yakışmış..tavsiye ederim.

    popmpiCE onun her tarifi güzel ufak ufak deneyeceğim artık :)
    Sana da ikram etmek isterdi gönül ama teknoloji bu konuda çok inatçı..:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. hmmm yemede yaninda yaaat :) bayilirim kek turu seylere :) Hele birde islaksa tamam :) afiyet olsuuun :)

    YanıtlaSil
  5. sevgim,
    türk kahvesini okuyunca hemen geldim,
    bende yaptım bu tarifi,Ayşegül'üm maşallah çok hamarat,resimleri bile doyuruyor insanı,
    senin kekte pek geri kalmamış uzanıp alıyorum tabağı,hımmm,ellerine sağlık,nefis
    şeri öperrr

    YanıtlaSil
  6. Türk kahvesi vazgeçilmezim olduğu için tarife hemen bakmam gerek:)))
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Canımsın,teşekkür ederim anlayışın için.Kahveli kekin artık bir anısı var,ikimiz için:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Ayşem canın çekmesin balım..affet :(

    Ablacım Birincim..evet sana katılıyorum :)

    Şeri!...karşılıklı yemek vardı ..kahve de pişirerek..

    Okuyan kardeşim..denemeni tavsiye ederim..

    Sevgilerimle hepinizi kokladım sardım kocaman!

    YanıtlaSil
  9. Ellerine saglik canim cok lezzetli görünüyor..Seninle birlikte simdi bu islak keki yemek vardi..tatli yiyip tatli tatli konusurduk :)
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  10. kahveli kekleri cok severim, canimda tatli biseyler cekmisti zaten :) resmini görünce yemis kadar oldum :) ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  11. Türk kahvesine bayılırımda, keki nasıl ? yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  12. Ihlamurcum nasıl biliyormusun ilk gün yaptıktan bir kaç saat sonra pasta gibi oluyor hele birde soğuk bir yerde bekletirsen mutlaka dene derim..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR