23 Şubat 2012 Perşembe

Benzer konular nasıl eklenir?

Blogumuzun ziyaretçi sayısını artırmak ve önceden yazılmış konuları karanlıkta bırakmamak için gündeme getirmenin en güzel yoludur benzer yazılar eklentisi.
Peki nasıl eklenir?


Bugün bunu anlatmaya çalışacağım inşallah..dileğim o ki faydalanır benzer konular eklentisini blogunuza eklersiniz.

Bismillah deyip başlıyorum.


Eklentinin sitesine buradan geçiş yapıp aşağıdaki adımları takip edin:


Karşınıza bu sayfa çıkacaktır..


Formu doldurduğum şekilde doldurduktan sonra Platform seçeneğinden Blogger Wordpress Typepad ve Other seçeneklerini göreceksiniz.
Blogunuz hangi platformda yayındaysa onu tercih etmelisiniz,blogunuz hiç birinde değilse diğer anlamına gelen Other şıkkını seçiniz.

Width:Seçeneği blogunuzda kaç adet benzer konunun görüntülenmenizi istediğinizi belirleyeceksiniz
En az 3 en fazla 5 konu seçebilirsiniz blogunuzun post alanındaki genişliği dikkate alarak seçiniz.
Blogunuzun arkaplanı koyu ise My blog has light text on a dark background seçeneğini de seçiniz.
Ardından Get Widget 'e tıklıyoruz.


Yukarıdaki seçenekleri tamamladıktan sonra karşımıza bu pencere çıkıyor..Bir blogdan fazla blogunuz var ise Select a blog bölümünü açarak arzu ettiğiniz blogu seçiniz eğer bir blog sahibi iseniz olduğu gibi bırakın.
Title bölümü isteğe bağlıdır,sayfa öğeleri bölümünde eklentinin yerini kolayca bulmanızı sağlar arzuya göre dilerseniz başka bir şey yazabilirsiniz,örneğin benzer yazılar eklentisi(ileride kaldırmak için)veya boş bırakılabilir.

ADD WİDGET seçeneğine tıklayıp eklentiyi şablonumuza ekliyoruz..


Karşımıza şablonumuzun sayfa öğeleri penceresi çıkacaktır.
Burada benzer yazılar eklentisinin yerini görebilirsiniz..
Çoğu zaman otomatik olarak blog kayıtlarının altına yerleştiriliyor,sizinki farklı bir yerdeyse Blog kayıtları altına almanız daha iyi olacaktır.
Önizleme yaptıktan sonra herşey yolundaysa  Kaydet deyip çıkıyoruz.
Fikriniz değişirde kaldırmak istediğiniz zaman sayfa öğelerinden eklentiye tıklayarak Kaldır diyerek kolayca blogunuzdan çıkartabilirsiniz..
Sıkıntı yok..
İnşallah yakında You might also like veya Bunlarda hoşunuza gidebilir yazısını kişiselleştirmeyi de vereceğim..Aşağıdaki resimde yaptığım gibi.
Sabırlı olun Allah'ın izniyle o da olacak..yakında..

Kolay gelsin :)




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Cok tesekkür ederim, canim. Hemen bloguma uyguladim. Cuman mübarek olsun. :-)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim caniş..güle güle kullan..Hayırlı Cumalar.

    YanıtlaSil
  3. bukadra kolay olduğunu bilmiyordum hemen yaptım
    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Sevgi ablacim paylaşımın icin teşekkürler..bende hemen denedim ve oldu.. Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  5. ben de yaptım.Çok güzel cok teşekkürler canımm

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim işinize yaradığına..rica ediyor hayırlı cumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  7. bende merak ediyordum, nasil yapcam diye :D bu post cok cok iyi oldu!
    tesekkurler paylasim icin, hemen uyguladim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hayirli cumalar Sevgicim :)
    Kalp kalbe karsiymis derler ne kadar dogru bi söz yakin bi zamanda bende bunu sana sormayi düsünmüsdüm..Paylasdigin icin cook tesekkür ederim canim..Hemen uyguladim ;) Insan bilmeyince zor oldugunu zannediyor halbuki senin anlatiminla hemen yapabildim..Tekrar tesekkür ederim benim (bizim) iyilik melegim(iz) :))
    Koocaman sarildim :))

    YanıtlaSil
  9. değmesin yağlı boya bende aynen öyle senin anlattığın gibi önceden yaptım ama benimki olmadı bir türlü beceremedim neden olmadığını da anlamadım rica etsem bana yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  10. Küçük şeyler rica ediyorum canım bende gönderdim sevgilerimi yakala!

    Hayırlı Cumalar Meryemcim..Rica ediyorum işine yaradığına da ayrıca memnun oldum canım benim..
    Rabbim insanın gönlüne niyetine göre de veriyor işte Subhanallah ne diyeyim..

    bakımlı anneler yapamadığına üzüldüm gerçekten..
    Bir yolu var artık uygulanabilmesi için o da kodlar yani HTML bölümünden eklemek..yardımcı olabilirim ama şifreni almam gerekecek ayrıca cevabın evetse şifreni sonradan değişebilirsin orda da sıkıntı yok..

    Sevgiler gönderdim..
    Hepinize :)

    YanıtlaSil
  11. Selamlar.. Çok makbule geçti çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Çok şatolar canım, gercektende çok yardımcı oldun

    YanıtlaSil
  13. allah razi olsun canim benim cok iyi oldu ;)
    paylasimlarin herzamanki gii harika :)) uzerime birazcik can gelmisken bloglarinizi gezeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  14. Rica ederim ben teşekkür ederim sabrınız için :)

    YanıtlaSil
  15. çook teşekürler geçoldu ama bende yaptım:)Saol

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR