5 Şubat 2012 Pazar

Şablon derdi!

 Günaydın kuzularım..canlarım beni yalnız bırakmayan yoldaşlarım..
Ard arda yaşanan 3 elektrik kesintisinin sonucu,mideme giren krampların neticesini huzurlarına sunuyorum..
Dün kıymetli yorumlarınızı istemiştim bir gün ömrü olan o şirin ve hoş tememın..
Hepiniz çok samimi ve gerçekçiydiniz..bu yüzden sizlere ''siz'' gibi davranıp yorumlarınızı esirgemediğiniz içten teşekkür ederim..
Bir teşekkür olarak da bu gün bloglarınızı süslemeniz için hepinize minik bir hediyem olacak..
Bu işler böyle..
Sevgili arkadaşlarım sanırım şablon sizi de beni de tatmin edecek özellikte..
Güzel gözleriniz yorulmadan,gün içerisinde yayınladığım konulara kolayca ulaşma imkanı sunan bu temamda diğer blog kardeşlerime de uzunca bir liste görünümünde yer verdim..
Kalbimdeki yeriniz oradakinden daha geniş..yalan yok.
Son olarak eklemek istediğim bir kaç söz daha var..hah unutmadan''Petrolmavilim Header'ini bekleyeceğim''..
Temam hazır bir tema ama gçrünümünü değiştirmek istedim zira hoşuma giden tek şey yerleşimiydi..
Yoruyorum ama yorumlarınızı son kez (bu ay için) sormak isterim şaka şaka :)
Uzun zaman kullanırım inşallah..
Temamın orjinal halini merak edenler varsa buraya göz atabilirler veya sevdilerse indirebilirler de..

Sevgiler canlarım hayırlı sabahlar..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Evet iste bu beyaz koltuklar sensin sevgim :) yesil semsiyede nesen bu kalsin bu :)) hayirli sabahlar bugun :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım bu şablonunu..dünkü şablonunu da sabah gördüm aslında güzeldi o da ,değişik olmuştu ama header farklı olabilirdi .Bu daha hoş ama..güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. yorumum yarim kaldi bugun paris'e kar yagdi :)))

    YanıtlaSil
  4. bence bu güzel daha ... güle güle kullan
    biraz böyle temiz evi odayi animsatiyor :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bu sablon cok güzel cok begendim..
    O yesil semsiye bana perdelerini hatirlatti :))
    Mutlu günlerde kullan canim..
    Hayirli günler dilerim ;)

    YanıtlaSil
  6. evet bende diger arkadaslara katiliyorum dünkü sablondan kat be kat daha güzel bu sablon :)

    YanıtlaSil
  7. Aynı düşünceler bende de var..evet dünkü de çok güzeldi ama bu daha rahat temiz bir oda gibi..koltuğum :() ben ..siz..biz..

    YanıtlaSil
  8. asumaaaaaaaan5 Şubat 2012 08:38

    benim fikrimide önemsersen eğer sevgicim can dost arkadaşım arka planı değistir..kullanıslı hos bir tema olmus güle güle kullan msne gel artık.

    YanıtlaSil
  9. Resim hoş,rahatlık veriyor insana ama arka plan daha düz bir renk olsa diye düşündüm sanki gözü yoruyor..Ayrıca blog kardeşlerine beni de eklediğin için teşekkür ederim.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR