18 Şubat 2012 Cumartesi

Kelime doğrulama nasıl kaldırılır?

Lütfen bir robot olmadığınızı kanıtlayın!..:)
Çıkıyor dimi karşınıza bazen..ve bazen gerçekten zaman kaybına ve sabırsızlanmanıza sebep oluyor bunun bir olumsuz yani daha ise yorumunuzu gondermeden çıkmanız..yani yorum vazgeçiren bu pencereyi sevmemeniz..
Bir çok yerde kelime doğrulama sıkıntısı çekiliyor..
En sevdiğim dostlarımın bloglarına yorum yapmak gerçekten zor..
Diyorki:Robot olmadığınızı kanıtlayın..peki yazmamı istediğin kelimelerin sadece robotlar tarafınfan okunabileceğini biliyor musun sevgili Blogger?
Detaylı anlatarak bu sıkıntılı duruma son vereceğiz..çoğu arkadaşımız bunun farkında değiller..bende öyleydim ta ki arkadaşlar uyarana dek
Saolsunlar ..

Kelime doğrulama nedir?

Kelime doğrulama yorum yazdıktan sonra yayınlamadan önce karşımıza çıkan bu penceredir.
Bunu kaldırmak 1 dk'nızı alacaktır..adım adım resimlere göre hareket edip sonlandıracağız inşallah..buyrun bismillah..
Ayarları eski arayüze göre veriyorum bazı dostlar yeni arayüze geçmiş bulundukları için postumdan faydalanamayabilirler dolayısıyla aşağıda göstermiş olduğum gibi eski arayüze geçip uygulamaları daha iyi olacaktır zira bu aciz kul bu ayarı daha önce yaptığı için yeni arayüzünden detaylı olarak gösteremiyor ..
Anlayışınıza sığınarak başlıyorum.
Sevgiler..

Öncelikle yeniden eski arayüze geçişi vermek isterim:
 Daire içine aldığım yere tıklayıp


 Eski Blogger Arayüzü seçeneğine tıklıyoruz
 


İşte burdayız..devamı için resimleri takip edin konu sonunda yeni arayüze geçişi de ekledim..
 Kumanda panelinden Ayarlar seçeneğini seçiyoruz


 Ardından Yorumlar seçeneğini



 Karşımıza böyle bir pencere çıkıcak,daire içine aldığım kısmı bulup hayır seçeneğini tıklayın.


Son olarak da Ayarları kaydet deyip çıkıyoruz..

Yeni arayüze geçmek için daire içine aldığım kısma tıklamanız kafi..

İnşallah istifade etmişinizdir ve bende yardımcı olmuşumdur..

Allah'a emanet olun.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için ve de özel olarak ilgilendiğin için.
    Çok akıllı bir hanımsın demiştim ya
    Burada da yazıyorum
    Ciddi söylüyorum akıllı ve zeki birisin
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. bence bunu anlatman cok cok iyi olmus, bende hic ama hic sevmiyorum...bazen cikan kelimeler o kadar uzun ve okumasi zor oluyor ki :S kapatasim geliyor...
    Bence herkesin dikkate almasi gereken bir konu

    Iyi pazarlar canim!

    YanıtlaSil
  3. Faydalanmanız beni mutlu etti çünkü amacıma ulaşmış oldum..
    Bu konuyu yayınlamamın sebebi ise şu:
    Dedim ki kendime:Oturup karanlığa küfredeceğine,kalk bir mum yak! :)
    Elife..teşekkür ve rica canım..

    YanıtlaSil
  4. Bilmeyenlere yardımcı olacağını düşünüyorum;)
    Bu çok iyi oldu.Artık zorlanmayız umarım..

    YanıtlaSil
  5. bende sevmiyorum sinir oluyorum sürekli kelime yazmakdan fenalik geldi:) bence herkes kapatmali yoksa yorum yazmasi malesef böyle iskence haline geliyor

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. İnşallah canım gerçekten yorucu oluyor.

    YanıtlaSil
  7. Sen daha guzel anlatmisin eline saglik sevgim ;)

    YanıtlaSil
  8. ooo kardeşim çok faydalı oldu bu çok sağol.başka bilgilerle inşallah buluşmak üzere..

    YanıtlaSil
  9. hayırlı sabahlar bu sıkıntı bende de varmış ama haberim yokmuş beni uyardılar da haberim oldu ve buradan yola çıkarak bende iptal ettiğimi sanıyorum inşallah olmuştur

    YanıtlaSil
  10. ayrıntılı anlatımlar için çok teşekkürler
    yapamadığım 2 şeyide senden öğrendim ve arkdaşlarıma tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Bu paylasiminla kelime dogrulama olayina son vermisdim..tekrar tesekkür ederim güzelim ;)
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  12. Ayrıntılı olarak güzel anlatmışsınız,çok işime yaradı teşekkürler.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR