23 Şubat 2012 Perşembe

2 yeni şablon ve header

Günaydın Günaydın Gününüz aydın olsun!
Yoğunluk ve koşuşturmaca şimdilik geveşemiş görünüyor,elhamdülillah..arada tabii arkadaşlarımı ihmal etmedim..
Sevgili Allah ne Verdiyse sahibesi canım Melek ablamın şablonu ve saygın arkadaşım Zeynep 
için yaptığım şablonu gösterip ikiside yeni blogcanlardan oldukları için bir post hazırlamak istedim..
Güzellikler ve sevgiler gönderiyorum ikisine de..kolaylıklar diliyorum ayrıca..

Tekrar ve yine yeniden Günaydın dostlarım..

Ziyaret etmek için linklere tıklamanız kafi.




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. günaydın canım benim,
    hayırlı ve aydınlık bir gün olsun inş.
    sabah kahveni gönderdim.
    öpüyorum,şeri...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Şeri'm..çok incesin çok teşekkür ettim..:)

    YanıtlaSil
  3. ikisi de harika,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Günaydin :)
    Ikiside cok güzel olmuslar ;)

    Hayirli Cumalar

    YanıtlaSil
  5. Haydi mutfağa teşekkür ederim,hayırlı cumalar.

    Günaydın Kelebek,teşekkür ederim hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.
    Fotoğraflıları uğraşıp uydurmada yapabiliyorumda :) o ilk resimdeki nasıl yapılıyorki çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Yine cok güzel olmuslar ellerine saglik canim..Sen bi harikasin ;)..masALLAH..

    YanıtlaSil
  8. yine cok güzel olmus canim ellerine saglik :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. Beğenmeniz ne güzel ya sevindim teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  10. değmesin yağlı boya biliyorum bende çok oldum ama senden son bir ricam olacak banada hearder yaparmısın eğer cevabın evetse şifremi değiştirmedim aynısı cevabın ne olursa olsun şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim sevgi hanım hayalimdeki blog oldu desem abartmış olmam..Yardımlarınız için desteğiniz için Allah razı olsun..Dilerim aktif, çalışkan bir blogcan olurum :) hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
  12. Slm kardesim ben blogcuda sayfami cok begeniyordum ama blogcu kafayi yedi tüm emeklerimiz kayiplara karisti bunu bir türlü hazmedemiyorum:((
    blogspot da geldim ama burdada kendimi iyi hisedecek bir sablon bulmadim, melek ablamin sablonu cok hosuma gitmisti. Kac haftadir sablon ariyorum simdi nasil olduysa senin yasfana bakinca onuda gördüm banada yardimci olabilirmisin inan cok sevinirim melek ablanin sablonu gibi sade ve ic acici birsey olursa , lütfen en azindan cevap yazin bloguma

    YanıtlaSil
  13. Paşa Sofram hatırlıyorum seni..
    Evet maalesef ne yazık ki blogcu emeklerimizi boşa saydı mahvetti herşeyi..bende buraya göç ettim ve biliyormusun blogcuda geçirdiğim günlere yanıyorum..
    Buradaki sıcaklık diğer dostlara yani blogcudaki arkadaşlara sitem etmeden söylüyorum bambaşka..
    Eminim mutlu olacaksın seni yalnız bırakmayız..
    Mailime yaz lütfen yorumlarda kaybolmayalım seve seve yardımcı olurum seni çok çok iyi anlıyorum..
    Üzülme :)
    Herşey güzel olacak!

    YanıtlaSil
  14. Cok tsk.edrerim , senin mail adresini bulamadigim icin kendi adresimi birakiyorum.
    pasa-kizi@hotmail.de


    görüsmek üzere

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR