12 Şubat 2012 Pazar

Bloga autoplay müzik nasıl eklenir?

Blogcanlardan sevgili GüzelGül otomatik olarak çalan bir eklenti istemişti..
Bir önceki postumda Bloga müzik nasıl eklenir?'i detaylı olarak anlatmıştım lakin o postumda otomatik çalma yoktu dolayısıyla oto çalan bir eklenti de yayınlamak şart oldu..
Ne yapıyoruz peki..
Adım adım anlatacağım..

Bismillah!


Öncelikle wibiya adresine gidilir

GET İT NOW seçeneğine tıklayarak bir hesap oluşturma formunu göreceksiniz


Ayrıntılı olarak bilgilerinizi girin,eksik girmeyin lütfen..


Hesap açtıktan sonra Dashboard'a geçiyorsunuz..yani karşınıza böyle bir görüntü çıkıyor..burada istediğimiz eklentileri seçeceğim..
Müzik eklemek istediğimiz için Sound Cloud yazan eklentiyi seçiyoruz..diğerlerini de ayrıntılı olarak postumda anlatacağım..az sabır..


Soundcloud'u seçtik karşımıza bu görüntü çıktı Setting(ayarlar)diyoruz


Resmi inceleyerek arzuya göre ayarları yapıyorsunuz..Renk seç seçeneğinde blog renklerinize uygun olanı seçebilirsiniz..
Auto play music seçeneği otomatik veya manuel yani tıklayarak müzikğin çalınmasıdır siz autoplay seçeneğinden otomatik çalması için on seçeneğini tıklıyorsunuz.


Search bölümünde ise dilediğiniz parça veya sanatcının adını giriyorsunuz..
Çok geniş albüm ve sanatçı listesi var mutlaka hoşunuza giden bir şeyler bulacağınızdan eminim..
Örnek olsun diye ben Shakira ablamı seçtim :p
Search yaptık sonuçlar çıkınca mor daire içine aldığım bölümlere tıklayıp parçaları dinleyebilir seçebilirsiniz..kaydedilmemiş henüz bir şey olmadığı için rahat edebilir gerekirse tabii yeni arama yapabilirsiniz.
Arzu edilen müzik bulununca Save seçeneğine tıklıyoruz


Edit bar deyip ana menüye çıkıyoruz-Seçenekler menüsü buradan daha bir çok eklentide eklenebilir.. en popüler olanları daire içine aldım adlarını da türkçeye çevirdim dilediğinizi ekleyebilirsiniz..
Şimdi kod alma zamanıysa kodu nasıl alıp blogumuza nasıl yerleştüreceğimize geçiyorum..

Aynı menüde üst kısımda İnstall Again yazıyor oraya tıklayıp..


Bu menüyle karşılaşıyoruz blogger kullanıyorsanız blogger'i seçiyorsunuz bu kodları otomatik olarak blogunuza yerleştirecektir..yormadan..
Blogger deyip bir sonraki son 2 adım ise şöyle..

Blogunuza eklemek için izin istiyor ve siz eklemek istediğiniz blogunuzu seçtikten sonra Widget ekle seçeneğini tıklıyorsunuz..
Eklenti blogunuza sorunsuz yerleştirilmiş oluyor..
Tasarım panosundaki yerini bulun..
Tasarım açıp sayfa öğeleri dedikten sonra karşınızda eklentinizi görebilirsiniz şöyle:


 Bu tür eklentileri sayfanın sonlarına koymanızı tavsiye ediyorum..Üstlerde olduğu zaman konum itibariyle blog yüklenşrken gecikebilir ve bu durum ziyaretçilerinizi yorabilir misafirlerinizi kapıdan çevirebilir..
En sona eklenebilecek bir eklentiyse en alt bölümleri tercih etmelisiniz.


Ve tabii ki önizlememizi yaptıktan sonra herşey yolundaysa kaydet deyip çıkıyoruz..

Yormadım dimi sizi?
Aslında adımlar çok kolay ve hızlı yükleniyor ama detaylı özelliklede yeni başlayanlar için çok detaylı anlattığım için bunalabiliyor insan..
Hakkınızı helal edin..sorun çıkarsa ben burdayım Allah'ın izniyle,çözmeye çalışırız tamam?


Sarıldım.
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. estagfirrullah bunalmak ne kelime ! yardimin icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım..günaydın kuzum..

    YanıtlaSil
  3. Tesekkür ederim canim yine faydali bir yazi paylasmissin bizede uygulamasi düsüyor (cokta anlarimda bu ayarlardan :)))..)
    Selam ve dua ile ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR