11 Şubat 2012 Cumartesi

Spor ve Özgün tesettür giyim

Monica Jufry adında tasarımcının ne yazık ki internet sitesi ya yok ya da ben bulamadım..
Jakarta moda haftasından kareleri paylaşacağım bu yüzden..
Ki hepsi o kadar şahane ki..memnun kalmamak mümkün değil..
Hemeeen modelleri gösteriyorum:
 






Hepsinin tesettüre uygun olduğunu düşünüyorum..çarpıcı renkler yok darlığı yok..ama çok şık çok sade ve hepsi birbiriyle kolayca kombine edilebilir parçalar ayrıca biraz beynimizi zorlarsak aynıları olmasada benzerlerini kendimizde yapabiliriz..
Şalların modelleri de harika dimi??
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Güzel paylaşımlar,fikir oluyor böyle şeyler teşekkürler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. yaa zayif olan kadina hersey yakisiyor, hani derlerya cuval giyse yakisir diye o hesap ;) bana yakismayacagi kesin bööO¨hhh

    YanıtlaSil
  3. Sana da yakışır özellikle bu tarz varya bence hafif kilolular için daha da uygun kasılmazsın daralmazsın giyince :)

    YanıtlaSil
  4. eheheh hafif kilolu sozu hosuma gitti :p tamam denerim insallah

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR