19 Şubat 2012 Pazar

The Last Like

Son Like postum olsun bu..bu günlük..bazı şeylere hiç de sahip olmaya gerek yok..dedim ya sana verdikleri mesajı al yorumla veya hissettiklerini bir kenara sakla..

 Uzun Beyaz Etek..yorumsuz bırakacak kadar güzel..

 Hangi objeyi daha çok sevdiğimi çözemediğim bir görüntü.

 Bu renk!

 Bir karede sevdiğim iki şey..Beyaz at ve Beyaz gömlek..

 Ojesever arkadaşlarım bu yeniliği görsün istedim..son kat desenli oje.

 Golden Walk..Altınyol da diyebilirmiyiz :)

İçinde ne var nasıl bir şeydir bilmiyorum ama..seni koklamak istediğim bir gerçek..

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. ikinci resme bayildim :)) o siyah oje'de super gorunuyor ama oje ve ben zittiz :p

    YanıtlaSil
  2. İkinci resmi bir headerde kullanacağım :)

    Aynen cadım bende bittim o renge ..

    YanıtlaSil
  3. Canim benim bende seni kucaklamak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Etek mi Elbise mi bilemedim ama o renkler beni benden aldı çok zevkli :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR