7 Şubat 2012 Salı

Çok kazam var çok deme

Bu günün son postunu faydalı bir konuya ayırmak istedim zira bilip de saklamak olmaz biliyorsunuz..
Kaza namazı sıkıntısı veya derdi olanlar var..bunlardan biri de benim..
Hesapladım ki uzun yıllardır kılmadığım namazlarımı tamamlamak için 2023 dek kaza kılmam gerekiyormuş..
Peki ben bunu nasıl hesapladım..Özel günleri kılmadıklarımı veya ne kadar kıldığımı da hesaba katarak?


Kazanamazı.org adresine girip detaylı olarak hesaplamak mümkün ve çok güzel oldukça da faydalı olduğuna inanıyorum..
Ziyaret etmenizde fayda var..çok birikmeden :)
Zararın neresinden dönülürse kardır..O pis melun şeytanın tavsiyelerini elinizin tersiyle olmadı tekmeleyerek uzaklaştırın..
Benden bu kadar bu günlük..Aklımda canımda blogumda ama en önemlisi kalbimdesiniz unutmuyorsunuz tamam?..
Size yanlış bilgi vermekten hatalı yansıtmaktan bazı şeyleri Yüceler Yücesi Allah'a sığınıyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Bende gecenlerde dusunuyordum, nasiiil hesaplayacam, nasil emin olacam derken yine karsima cikti aklimdan gecenler. Cok yardimci olacak bana abla cok sagol yaaa.
    Baska birsey dilesem olacak herhalde : )
    aklimdan gecenler hep karsima cikiyor da :)

    YanıtlaSil
  2. 2015 tarihine kadar her gun bir gunluk kaza namazi kilarsam borcum bitiyormus :) cok makbule gecti tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  3. Evet gercekten biride benim bu SIKINTIYI yasayanlardan tesekkürler bu güzel postun icin canim Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel bişey bu, annem hacca gittiğin den beri kılıyor 10 sene oldu nerdeyse burdanda bir hesaplayalım bakalımmm nasılmışşş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu faydalı bilgiyi bizlerle paylaştığın için yüreğine sağlık canım.
    Hep niyet ediyorum geceleri kalkıp,teheccüt namazı saatinde kazalarıma başlayım.Her 2 sevaba nail olayım diye.Uyanamayınca sürekliliği olmuyor.
    Şimdi o siteyi ziyarete gidiyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Rabbim kazalarımızı kabul eder inşallah ..hepinize teşekkür ve kocamaaaaan bir günaydın..

    YanıtlaSil
  7. canım ben geldim
    :)
    bu faydalı bilgileri verdiğin için teşekkürler.
    :)
    canım bir bilgiyi paylaşmak istiyorum
    yapamadığın şeylerin adetini verme
    bizde şahitlik yapıcaz ahirette.

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin bir kase lezzet..
    Kuzum ben bilgiyi tam anlayamadım :( biraz açarmısın gülüm?

    YanıtlaSil
  9. Allah razi olsun canim benim boyle birsey lazimdi bende hemen goz atiyorum siteye :))

    YanıtlaSil
  10. agzim acik okudum postunu canim ve helal olsun diyorum allah kabul etsin


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. Canim nihayet gelebildim :)..
    Allah razi olsun canim cok faydali bir paylasim..
    Hemen degerlendirmeye alacagim..Ne zamandir aklimdaydi bu konu ve böylelikle netlige kavusmus oldu :)..O güzel yüregine ve ellerine saglik canim..Tesekkür ederim güzelim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR