24 Şubat 2012 Cuma

Arkaplanını seç!

Blogların güzelleşmesini ziyaretçilerimiz ve dostlarımızın kendilerini daha samimi daha sıcak bir ortamda hissetmeleri veya blogumuzun görünümünü kişiselleştirmek özelleştirmek adına arkaplan hem görsellik bakımından çok hoş hemde ziyaretçinin blogumuza duyduğu ilgiyi artıracaktır.
Dolayısıyla bir çok blogda arkaplanlar farklıdır fakat farklı olmalarına rağmen yanlıştır..
Muhteşem bir manzara resmi yüklemek ve bu manzarayı paylaşmak çok güzel ama sayfanın geç yüklenmesine sebebiyet oluyor.
Bazen resim alındığı kaynaktan zaman zaman kaybolup geri gelebiliyor bazense cepten blogu ziyaret etmek yorum yazmak isteyen dostlarınız sayfanın yüklenmesi için ciddi bir süre beklemeleri gerekebiliyor.
Manzaralı veya büyük resimli arkaplanlar eklentileri az görünümü yüklü olmayan göz yormayan bloglar için ideal..Yani sade bloga az resimli az eklentili bloga uygun olabilir.
Diğer bloglar için,resimleri çok eklentileri seven cicili bicili şeyler eklemekten kendini alıkoyamayanlar için döşenebilecek minik arkaplanlar idealdir.
Lafı uzattığımın farkındayım ama bunu anlatmak önemli,sebeplerini bilmeniz size bilgi kazandıracaktır.
Bu yüzden arkaplanımızın bir minik resimden oluşması iyi fikir..öncelikle arkaplanları veriyorum..
Uygulamasını yukarıda yani bu konunun ardından yayınlayacağım için orada bulabilirsiniz.
Bilenler beğendiklerini indirip uygulayabilirler..
Bir teşekkürü de unutmayın tamam?

Blogların tema ve türüne göre seçtiklerim var,kategorize ettim..

Önce tabii ki yemek blogları:
















Beğendiğinizi masaüstüne indirin.

 Sırada el işi blogları:




















Moda ve Güzellik blogları:















Son olarak da çeşitli bloglar için:

























Sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum ama yüklemede aksilik olursa yorumlarda bildirin
Allah'a emanet ettim sizi ..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. çok güzeller canım..Bir tanesini yemek bloğum için aldım..teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy denesemmi ki acaba, bilemedim simdiii :)
    ama bu arkaplanlar cok hos, bir cok kisinin coook isine yarayacak cunku bazilari gercekten cok acayip arkaplanlar seciyor, cok goz yorucu.
    tskleeer.

    YanıtlaSil
  3. harikasin canim tsklerrr:) ama bu ufak karelerle simdi arka planlar komple degisiyormu gercekden :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. kambersiz dugun olur mu bende aliverdim birtane ;) tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  5. hepsi harika , hangisini sececegimi şaşırdım
    sağolun
    emeğinize elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bende alabilirmiyim çok güzeller gerçekten. Bu arka planları nasıl yaptığını sorsam çok şeymi istemiş olurumki :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın arkadaşlar beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. beceremedim:( resim dahili hatalardan dolayı yüklenemedi diyor:(

    YanıtlaSil
  9. beceremedim:( resim dahili hatalardan dolayı yüklenemedi diyor:(

    YanıtlaSil
  10. yahu sayende bloğum yeni bir hava kazandı, ellerin dert görmesin fıstığım...

    YanıtlaSil
  11. çok hoş duruyor hepsi :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR