9 Şubat 2012 Perşembe

Bloga Esmaü'l Hüsna-Dini Saatler ekle

Bloglarınıza bir çok şey eklemek istediğinizi biliyorum dolayısıyla da zevkim doğrultusunda olanları sizinle paylaşmak isterim..
İnşallah uyar zevklerimiz ve size tavsiye ettiklerimi kullanırsınız..
Dini boglarımız veya blogunda dini eklenti isteyen kardeşlerim için güzel olduklarına inandığım eklentilere hemen geçiyorum..
Resimlere tıklayıp indiremeyeceğinizi belirtmek isterim..
Ulaşmak için en altta verdiğim adrese tıklamanız gerekmektedir canlarım..
Bismillah!..

Esmaül Husna veya Dini saatler..(bir kaçını yayınlıyorum)




  Oldukça bol seçenek var aralarından mutlaka biri hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum..





Dilediğiniz eklentiyi seçtikten sonra özelleştirmek veya blogunuzun renklerine uygun olmasını isteyebilirsiniz..
Gerekli ayarları renk veya boyut ayarları örneğin gösterdiğim yerlerden yapılmaktadır..
Kodu almak içinse BLOG ME tuşuna basıp çıkan kodu kopyalamanız yeterli..

Peki bloguma nasıl ekleyeceğim?..diyenler var gibi..
Bloga saat nasıl eklenir? postumda ayrıntılı olarak aşamaları görebilirsiniz..

Beğenmiş sevdiyseniz bir öpücüğünüzü alırım :)

Kalbimdesiniz..
Bir talebiniz varsa..çekinmiyorsunuz oke?



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Müzik ekledim tavsiyelerinle çok teşekkür ederim.Saat eklemiştim var değiştirmek istediğimde dediğin adrese bakarım.Öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  2. sayende bloğum şenleniyor header deniyor galiba üstünü değiştiriyor o nasıl oluyor bide onu anlatırmısın lütfeeennn çok teşekkürler Allah dert göstermesin sana

    YanıtlaSil
  3. Birincisin ablam..öptüm kocaman..
    bir demet hayat..canım header yapımını mı merak ettin nasıl eklenip değiştirildiğini mi belirtirsen sevinirim,her zaman beklerim..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR