16 Şubat 2012 Perşembe

Siyah Maxi Elbiseler

Siyah tutkudur siyah kurtarıcıdır çok class ve çok zariftir..Gerek elbise gerek bir cüzdan olsun siyahın asil bir güzelliği var..
Tabi siyahtan siyaha fark var kaliteli derin siyahtan bahsediyorum..böyle bir siyah elbise uzun olursa ve dikkat çekmeyen ama güzelliği burdayım diyene kim hayır diyebilir..
Bu gün uzun giysiler yayınlamak paylaşmak istiyorum..bailangıcım elbiseler olsun istedim..

Sevgilerimle..














Simply wonderful..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Çok asil bir görüntü veriyor siyahlar.Modeller de şahane görünüyor ablacım yaa benim de olsun bunlardan :,(

    YanıtlaSil
  2. Bence de siyah asaleti temsil eder,birazda kiloları kapatıyor daima tercihimdir:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende istiyorum hepsini SuPerisi ama nerdeee..
    Ablacım siyah kurtarıcı diyorum ya..ne üstüne var ne altına..
    Ya siyah ya siyah..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. woooooaw ne kadar guzeller hele o ilk resim asik oldum :))

    YanıtlaSil
  5. ilk elbise müthiiiş :) ve annem bunu dikebilir

    YanıtlaSil
  6. Harikalar dimi Fatmacım ilk resme bende aşık oldum..resmen!..

    Sümeyye benimki 38 beden olsun :p

    YanıtlaSil
  7. vaaaaov Sevgi hanım çok fit gördüm sizi :) 2 çocuk annesi için süper bedenler bunlar :)

    YanıtlaSil
  8. Koşuda boşuna katetmedik onca kilometreyi bacııım :pPp

    YanıtlaSil
  9. ben ilk elbiseyi cok begendim canim yaa cok zarif duruyor :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR