10 Şubat 2012 Cuma

40'lı yılların elbiselerinden detaylar

40'lı hatta 30'lu yılların kıyafet ve giyim tarzını günümüzün standrartlarına getirme projem için bilgiler toplamaya başladım..
Eskilerin hoş detayları..şıklık ve zarafeti bir bakışla kadın elbisesi budur dedirten sadelikteydi..
Bir çok kıyafetin neden dikildiği görünüyor bence..
Kadın,hem şık hem anne hem genç kız hemde edepli çerçevesinden çıkmamalı..
Asil ama çağdaş olmalı..
Bana göre günümüzün bir çok ''Tesettür giyim'' markaları bunlara cevap vermekte..
Lakin bazen kıl ilnsanlar vardır kolay beğenmeyen mesela ben..veya mağazayı komple denedikten sonra sırf personeli yorduğu için alakasız şeyler alıp gidenler..o da ben.
Dikişlerimi notlarımı kumaşlarımı yavaş yavaş gündemime taşıma amaçlı dikmek istediklerimin ayrıntı veya detaylarını özelliklerini de göz önünde bulundurarak ve en önemlisi sizinde fikrini alarak başlamak istiyorum..
Öneri fikir talep rica bu tür eylemleriniz çok faydalı olacaktır..

Eskiş elbiselerin özelliklerini sıralıyorum 1,2,3 marş!

İlk düşündüğüm model bu bilmiyorum nesini sevdim aslında o yüzden her birinin dikkatimi çeken özelliğini yazdım.. 
Gözümde sırıtan 2 detay kemer ve kolların boyu..tabii zevk meselesi ..

Bu elbiseyi es geçebiliriz çünkü altındaki tamda istediğim gibi detaylara sahip yoksa üsteki daha mı iyi..deri kemerle?



 Modelin detayları güzel ama sanki renk bozmuş biraz..bu modele olmamış gibi bu renk fazla dikkat çekme anlamında..
Beyaz olabilirdi..kemeriyse turkuaz veya petrolmavisi diye hayal ettim.



 Kolların daha uzun hatta uzun olması olursa daha klas duracağını düşündüğüm bir model.


Elegant ve sade..tek eksiği gözümde kollar..



Modeller 40'lı yıllardan esinlenmiştir..hoş..bende bunu istedim sizce hoş olmayan veya eklemek istedikleriniz nedir?




Heey..ve Mink kelimesinin sözlük dışı bir anlamını tabirini bilen varsa iliştiriversin yorum kutsunun köşesine :))


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Uzun kollu elbise bulmak okadar zorki. diktirmeye de cesaretim yok. iyi bir terzi lazim. uzun kollu elbisenin modelini ve elegant renkte olanlari begendim yakalarida kapali ayrica. etek byu da onemli. ozellikle yazin. kisin cizmelerle kurtariyoruz.sana kolay gelsin diyorum.

    YanıtlaSil
  2. he he :) Ben gayet de hoş buldum. anneme dedim ben sana dikerim dedi. Ama umut yok dikmez :)

    YanıtlaSil
  3. krem renhi kışa kollu olan çok zarif

    YanıtlaSil
  4. Mehtap:diktirmeyi düşünüyorsan iyi biri olmalı evet ..ya da kendin dikmeyi dene..özellikle burda dergileri çok yararlı oluyor mutlaka bir dene derim..tabii temel bilgiler için kursa da gidebilirsin ya da dikisdikim.com'a da bakabilirsin..
    Sevgiler canım..

    Sümeyye belki diker kız deme öyle..:)

    pompişCE:sana sonuna kadar katılıyorum canım..

    Hepinize sevgiler!!!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR