12 Şubat 2012 Pazar

Bebek pişince ne yapılır?

Annelerin canı bebeklerin vucüdu yanar böyle bir durumda..bilenler daha iyi anlar mutlaka..
Pişiğin bir çok sebebi olabilir cildin tahriş olması beze dokunması acıyı daha da bir artırır..
Kelimenin tam anlamıyla can yakar..
Benim bebeğimde de arada oluyordu pek aşırı olmasa da..
Yeni doğduğunda hazırlık yaparken her tür pudra toz kremi temin etmiştim..
Pişik olunca,pişik olursa müdahale edebileyim diye..
Gel gör ki önlem çareyi getirmiyor beraberinde her zaman..
Daha bebekken pek pişmedi altı hafif kızarmalar dışında ciddi bir pişik vakaası meydana gelmedi çok şükür..
Katı gıdalara geçtikten sonra da pek sorun yaşamadım lakin arada olmadı mı demiyorum..Olmaz olur mu?..
Oldu hemde ben üzüle üzüle aldığım pudralardan tozlardan losyon ve yağlardan medet umarak sürdüm kullandım sonuç bekledim..
Sonuç alamadım ne yazık ki..
Sonra en eski yöntem demeyeyim de faydalı olabileceğine inandığım bir şey denedim..
Saf zeytinyağı!
Denemekte fayda var mantığı işe yarıyor aman ha olmaz işe yaramaz belki demeyin..
Belki demeyin,deneyin..
Tavsiyem budur...
Gece son postum oldu bu programda olmadan..
Yatağı hazırlayıp ufak ufak hazırlanırken uykuya içimden bir ses ''Sevgi bunu yayınlamalısın belki şu anda acıdan ağlayan kıvranan bir bebek ve nasıl yardım edeceğini bilemeyen çaresiz bir anne vardır''düşüncesi kurt gibi düştü içime..
Rabbim bilir böyle bir şey olsa ve ben en azından yardım edememişsem ki belki şimdi ulaşmaz bu bilgi ihtiyaç sahibine ama mutlaka birinin işine yarayacaktır..
Yayınlıyorum bu yüzden..
Uygulamaya gelince basit bir şey:Bebeğin altını su ile yıkıyoruz aman sakın ıslak mendil kullanmayın bunu yaparken..
Kuruladıktan sonra da elimize zeytinyağı döküp pişmiş bölgeyi yağlıyoruz..
Sabaha kadar hiç bir şey kalmadığını görmüşümdür..
Gerekirse aynı işlemi yine yapmanızı tavsiye ediyorum.
Dileğim o ki işe yarar aynı etkiyi sizin bebeğinizde de görürsünüz...
Sevgilerimi gönderdim Allah'a emanet olun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Bende denedim onayladım. İki bıdıkımdada kullandım bende. ben yağı pişirip soğutup sürerdim. Ş ükür ecem bezi bıraktıda,derdimiz bitti. Darısı başına:))

    YanıtlaSil
  2. Tek işe yarayan bu yöntem oldu bende de..darısı başıma evet bezi bırakmak en iyi çözüm bu yaz ufak ufak alıştırmalara geçebilirim..
    Günaydın canım.

    YanıtlaSil
  3. kantoron yağı var her yara için uygun ama pişiğe kullandım birebir yara hemen kapandı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Hamd olsun artik bizde bez derdi yok :))..
    Ben o fotografa bittim yalniz ne seker birsey o :)

    YanıtlaSil
  5. İki bebeğim için de doğduklarından beri aynı yöntemi uyguluyorum, kesinlikle çok işe yarıyor. Bilmeyen arkadaşlarımız için paylaşman çok iyi olmuş canım..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR