10 Şubat 2012 Cuma

Bir Ayet Bir Dua Bir Umut



Rabbime hamdolsun yine buradayız..muhabbetle saygıyla buluşuyoruz elhamdülillah..
Çok şükür ki kimsenin kalbini kırmadık..Çok şükür ki görebiliyor,duyabiliyoruz..Çok şükür ki İslam dinin güzelliklerini tadıyoruz..
Çok şükür ki müslüman bir ailenin çocuğu doğmuşuz ve şükredecek milyonlarlca şeyi sayamamak eksikliği karşısında çok şükür ki saymak istediğimizi hepsine tek tek şükretmek istediğimizi bilen bir rabbimiz var..
Kalbimi üzüldüğü zaman umutlandıran,avutan ve Allah'ı bizzat bana söylüyormuş benimle konuşuyormuşcasına yanımda hissettiren bir ayet paylaşmak istiyorum..


Allah Azze ve Celle Âl-i İmrân Sûresinin 139. Ayetinde mealen şöyle buyuruyor:

Gevşemeyin, hüzünlenmeyin. 



Bu nasıl bir güzellik..nasıl avutmak nasıl bir tesellidir ki Ya Rabbim..

Bizzat kullarına böyle yakın böyle hitap eden..

Gevşemeyin..vazifelerinizi yerine getirin ve gerisini düşünmeyin..

Sen varsın Hak'sın ve demek istiyorsun ki..Bana bırak kulum..


Sana bırakıyorum Rabbim..

Korkularımı..Endişelerimi..Umutlarımı..

Hepsini Sana bırakıyorum..ve güveniyorum..

Sonsuz güveniyorum..

Ama diğer kardeşlerim de üzülmesin istiyorum..

Sana karşı olan vazifelerini yerine getirmelerini çok istiyorum..

Çaba sarfeden gayret edenlerin dualarını ibadetlerini kabul buyurmanı istiyorum  Rabbim ne olur..

Yapmaya niyetlenip de başlayamayanlaraysa azim nasip etmeni istiyorum Allahım.

Bu gün..Bu hayırlı ve mübarek cuma gününde Senden bunları istiyorum Rabbim..



Amin..




Kur'an'ı okuyamayan kardeşlerim mealini okumalarını mutlaka tavsiye ediyorum..
Öyle güzel şeyler varki bizim için bize yazılmış..
Not aldıklarım var ama o minik mealim Polonya'da eşimde olduğu için ne yazık ki paylaşamıyorum..
Dikkatimi çeken ve sormak size de danışmak fikrinizi almak istediğim bir çok husus var şu an..
İnşallah en yakın zamanda Rabbim kavuşturursa notlarımı alıp paylaşacağım..
Çok güzel bir gün olur inşallah..
Özellikle dem manevi yönüyle..


Görüşmek üzere..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. sevgi abla :) Öncelikle uyarmalıyım ki header sebebiyle yazılar kayıyor bastakilerin okunması çok zorlaşıyor :( meal okumanın önemine de girmeyeyim çıkamıyorum sonra

    YanıtlaSil
  2. Hayirli cumalar canim benim, ne guzel bir dua paylastin bizlerle allah razi olsun ..
    Insallah tez zamanda hayirlisiyla kavusursun esine ve bizlerle paylasirsin :)

    YanıtlaSil
  3. blogun kosesinde 1fetih suresi okuyan varmi demisin ? ben onu gormemistim ben 1tane okuyabilirim ;)

    YanıtlaSil
  4. Evet canım okuyabilen okusun sende okursan sevinirim..bu gün kaldıracağım onu çünkü..
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. amin
    hayırlı bereketli cumalar...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel nekadar içe dokunan yazı teşekkürler dualarınada içten bir AMİNN diyorum.bende vazifelerimi yerine getirmeye çalışıyorum ama huzursuzum çünki eskiden çok daha iyiydim bu konularda,yukarı tırmanmamm gerekirken aşağı inmem üzüyo beni.tekrardan yukarlara cıkmayı nasip etsin ALLAHIM HEPİMİZİ İNŞ

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir bloğunuz var...ellerinize,emeğinize sağlık...Allah daim etsin.dualarınıza da gönülden amin diyorum...hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
  8. hayırlı cumalar... ne güzel dualar etmişsin, amin diyorum, Allah kabul eder inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Amin. Hayırlı cumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Amin ecmain, bende fatma gibi hissediyorum sürekli:(( Rabbim yardımcımız olsun inş..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel konulara el atıyorsun,yüreğine sağlık..DUANA CANI GÖNÜLDEN AMİN DİYORUM.SEVGİLER:))

    YanıtlaSil
  12. Amin ablacim saygilarimi sevgilerimi gonderdim bende :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR