6 Şubat 2012 Pazartesi

Bloga saat nasıl eklenir?

Dün yayınlamış olduğum konuda Şık Blog Saatleri'ni beğenip de bloguna nasıl ekleyeceğini bilemeyenler için ve özellikle sevgili kardeşim Fatma bloguna ekleyemediği için yeni başlayanalar içinde bilgilendirmek adına aşama aşama resimli olarak nasıl yapılacağını anlatmak istiyorum..

Beğendiğiniz eklenti her ne ise Saat-Hareketli resim-Gif  kodlarını kopyalayıp aşağıda anlattıklarımı yapıyorsunuz..

Kumanda panelinden Tasarımı seçiyorsunuz.. Karşınıza sayfa öğeleri çıkacak..


 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


 Önceden kodları kopyalamıştık ya,onları buraya yapıştırıyoruz




Önizleme yaparak herşey yolundaysa Gadgetimizin yerini de istediğimiz yere yerleştirerek Kaydet deyip çıkıyoruz..
Bu kadaaaar :)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. aldim mesaji allah razi olsun;) gunaydin guzel insan

    YanıtlaSil
  2. canim bendemi sorun var yoksa göremedimmi ama kod nerde??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. GüzelGül Şık blog saatleri konusunda gerekli bilgileri alabilirsin bak şu adrese gir balım sen balıklama yaptın biraz kuzum :)
    Takıldığın bir şey varsa yaz yine genau?

    http://degmesinyagliboya.blogspot.com/2012/02/sk-blog-saatleri.html

    YanıtlaSil
  4. canim ben onu anladim zaten o postuna gectim okudum ama kodlari bulamadim orda sirf resimler var >:)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. tamam canim yaa jeton simdi düsdü :) buldum kodlari k.bakma :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. Allah razi olsun canim..
    Müsait bir zamanda yerlestirmeyi deniyecegim :)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR