5 Şubat 2012 Pazar

Maxi Dress Aşkı

Uzun upuzun elbiselere bayılırım..!
Diz boyu olanlarıda severim aslında ama altına mutlaka bir şeyler giymek gerekiyor dışarıya çıkılacaksa..evdeyken ok sorun yok ama dışarısı için şart..
Uzun elbiselerin bir diğer özelliği ise bir parça ile giyinebiliyor olmam yani extra bir şey giymem gerekmiyor özelliklede sıcaklarda..
Yaz mevsimi gelmeden dikmek istediğim bir kaç model var ve fikir alma adına da bunları paylaşmak ve blogumda da bulundurmak istedim..sizce nasıllar?..
Bazıları badi gerektiriyor ama bazıları ise gerçekten çok şahane ;)





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. aynen canm çok lzim oluyor sicaklarda ma boyle uzun elbide bulmak zor.

    YanıtlaSil
  2. Bende pek rastlayamıyorum o yüzden kendim dikiyorum..tabi tasarımcı elbiseleri var ama o parada verilmez ki ..
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. Ben badilerle giymeyi sevmiyorum üstüne ceket giyiyorum,öyle olunca da elbise giymenin anlamı kalmıyor.En iyisi uzun kollu bulmak.Mor olanı çok sevdim ablacım bu arada,ah kolları daha güzel olaymış =))

    YanıtlaSil
  4. 2.si çok hoş, ben de uzun elbiselewre bayılıyorum.alışveriş sitelerine bakıyorum hangisini alsam diye bir türlü karar veremiyorum :))

    YanıtlaSil
  5. siyah elbise çok şık ve zarif:)

    YanıtlaSil
  6. Banada bir Maxi Dress lazim...Yaz mevsimi insan badi ile birseyler giymekten bunaliyor. Ama bu yil bol-rahat ince birseyler moda olacak sanirim ;) Bakalim kendimize görede birseyler bulabilecekmiyiz...

    YanıtlaSil
  7. İnşallah uygun bir şeyler buluruz..badiler sıkıntılı evet hem çoğu zaman mecbur kalıyoruz giymeye rahat ama hoş şık ama kadınlığı öne çıkarmayan class parçalar bulmak gerçekten zor..ya dikeriz ya da diktiririz..
    İnşallah bende diktşiklerimi paylaşacağım bir havalar ısınsın da :)

    YanıtlaSil
  8. Siyaha bende bayıldım canım hemde çoook ve o çok kolay dikilir diye tahmin ediyorum..

    YanıtlaSil
  9. Haydi Mutfağa:İlk dikkatini çekeni al..ben öyle yapmazsam alamadağım uzlaştığım veya başkasını mantıkla aldığım zaman o ilk rüyalarıma giriyor..:)

    YanıtlaSil
  10. Değmesin yağlı boya
    Canim dikis dikmeyi biliyormusun..MasALLAH bilmedigin bir husus varmi acaba :))
    Diktiklerini gercekten cok görmek isterdim insALLAH en kisa zamanda blogunda bizimle paylasirsin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. bu resimleri nereden buluyorsunuz özellikle defile ile ilgili olanlar varsa adreslerini isteyecektim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR