26 Şubat 2012 Pazar

Bloguna kayan yazı ekle




Bir şeyi vurgulamak,duyurmak veya göz önünde tutmak için kayan yazı fikri çok işe yarayan bir şeydir..
Böyle bir şeyi bloglarına eklemek isteyenler vardır mutlaka..denemek istermisiniz?
Aşağıdaki kodu kopyalayıp  anlattıklarımı uygulayarak blogunuza bu güzel özelliği ekleyebilirsiniz...


Bloguna kayan yazı ekle

<marquee>Bloguna kayan yazı ekle</marquee>
Sağdan sola

Bloguna kayan yazı ekle

<marquee direction="right">Bloguna kayan yazı ekle</marquee>
Soldan sağa


Bloguna kayan yazı ekle
<marquee behavior="alternate">Bloguna kayan yazı ekle</marquee>
Çarpıp dönen


Bloguna kayan yazı ekle
<marquee direction="up">Bloguna kayan yazı ekle</marquee>
Aşağıdan yukarıya çıkan


Yeni arayüz kullanıcıları nasıl yapacaklarını Arayüzlerde geçiş nasıl yapılır? konusundan bilgi alabilirler.


 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


 Önceden kodları kopyalamıştık ya,onları buraya yapıştırıyoruz..
Bloguna kayan yazı ekle kısmına dilediğiniz metni,duyuru dua veya güzel sözü ekleyebilirsiniz.




Önizleme yaparak herşey yolundaysa Gadgetimizin yerini de istediğimiz yere yerleştirerek Kaydet deyip çıkıyoruz..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Sen de olmasan benim blog bir öksüz bir yetim yani :D

    YanıtlaSil
  2. yeni hearder nasıl yapılır onuda bir göstersen bizleri çok sevindireceksin paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. yenilenmemiz için gerçekten, sana değmemiz gerekiyor iyiki varsın yağlı boyammm sevgiler belkıs

    YanıtlaSil
  4. Sevgili bakımlı anneler..bloguna uğrayıp yeni bir header yapmak için başlamıştım sonraki gün baktım sen şablonu değiştirmişsin yağmurlu bir şablona geçmişsin elimdeki header kaldı öyle..
    Şu an kullandığın şablona ancak yağmurlu bir header uygun olabilir diye düşünüyorum..
    Blog adınla yağmur bende bir bağlantı kurmadığı ve yapamadığım için vazgeçtim..
    Ne yapayım?
    Kendin yapmak istiyorsan bu adreste adım adım verilmiş cnm..kolay gelsin..

    http://www.closetcooking.com/2009/07/how-to-make-header-image.html

    YanıtlaSil
  5. Sevgim,
    ekledim bende canım benim,teşekkür ediyorum,iyiki varsın.
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  6. yaaa ciddimisin bende yapmayacaksın herhalde diyerekten tam içime sinmediği için değiştirdim ama bu halide içime sinmedi lütfen bana yardımmm et :((

    YanıtlaSil
  7. Paylasimlarin super canim cok tesekkur ederiiiz :))

    Sevgi senden bir yardim istesem :(
    Ben evlilik hikayelerini hep bir araya toplamak istiyorum, yani bir resim koymak istiyorum kenara ve ustune tikladigimizda tum hikayeler ciksin istiyorum ama o nasil olacak bilmiyorum :'(

    Acelesi yok aksama kadar veya yarinde anlatabilirsin demek istedigim yorumumu gorunce hemen cevaplamaya calisma cunku ben zaten temizlige giristim logta olmayacam ;)

    opuyorum kocaman ;)

    YanıtlaSil
  8. Begenmenize isinize yaradığına çok sevindim canlarım güle güle kullanın
    Şeri'm bende öpüyorum cnm
    Bakımlı anneler yorum olarak yazmak istedim sana bunları ama senin yorumlar denetlenmeden hemen yayına giriyor girmeyeceksin sandim yardım ederim seve seve sem bana ne istediğini nasil bir şey istediğini soyle tamam?
    Öpüyorum hepinizi

    YanıtlaSil
  9. size nasıl teşekkür edrim bilmiyorum doktorun ayağına hasta gelir derlerya ben doktorumu ziyaret ederken ilacımı buldum,şu widget nasıl yapılır dıyordum kı imdadıma yetiştin allah razı olsun belkıs..

    YanıtlaSil
  10. Canim rica etsem birde resimlerde yüzler nasil kapatilir onuda anlatabilirmisin birgün..
    Hayirli aksamlar :)

    YanıtlaSil
  11. canım yorumunu yeni gördüm bir bakayım cevap gelmişmi diye öylesine girdim ama sonrada yazdığını görünce sevindim çok sağol Allah razı olsun nasıl istediğimede gelince benim msnmi biliyon onu bir katdette msnde konuşalımmı ben sana orda anlatırım nasıl birşey istediğimi sonra silebilirsin vehahut engelle ben seni rahatsız etmem eğr cevabın evetse benim adresimi kaydet benim msn açık olacak

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR