12 Şubat 2012 Pazar

Whitney Houston'a Üzülürmüyüm?

90'li yıllarda Bodyguard filmi vardı..
Ben vardım 16-17 yaşlarımda..Beni anlamadığını ama bana uyan beni kırmayan bir arkadaşım vardı..
Ortak noktalarımız az olmasına rağmen temel zevklerimizin benzemesi bana kafi geliyordu..Bu filmde ortak yanlarımızdan biriydi..Bayıla bayıla izler izler hayaller kuruyorduk..Film sektörü ve özellikle Holywood  bir hayal yerleştirirlir genç insanların beynine bu yaşlarda..
Batı sana ''ideal'' aşık ''ideal erkek'' portresini çizer ve yazılımına geçirir..
Sende unutursun o kişinin bir senaryo kahramanı olduğunu..
Arar durursun..Kapılar açılır kalpler kırılır ve sen çıkışta duyduğun sese alışmış durumu kabullenmiş oluyorsun..Erkek çok adam yok zamanımızda der cam kırıklarına basar kapatırsın bu odayı ve mühürlersin konuyu..
O işler öyle değil işte ama ne yapabilirsin ki?
Etkilenmişsin defalarca izlemiş hayalini kurmuşsun da bir zahmet..
Büyüdükçe tabii olgunlaşıyorsun ve sana tavsiye edilen veya bu iyidir böyle olmalı denilen modellerin kalıplarını kırarak ''benim için bu iyidir''dediğin an gelir çatar..
Geriye o hayaller,sen ve sana sunulanın ne kadar da buharlaşmış bir şey olduğunu görürsün..
Hatıranı da yan cebine atarsın..işte o günleri hatırlatan biri olarak bugün dünyaya gözlerini kapatmış ve gerçek yurda göçen ünlü pop'çu Witney Houston ablamın o meşhur filminde seslendirdiği soundtrack..
Onun anısına dinletmiyorum tabii ki..
Kendi adıma ve sizin için..
Witney Hakkın rahmetine mi gazabına mı kavuştu bilemiyorum tek bildiğim ve aklıma gelen şey bu hadistir:Ölen kişinin,kıyameti kopmuştur..Hz.Muhammed (s.a.s)
Son olarak da öldüğünü duyduğumda şaşırdığımı saklamak istemem ama hayat böyle..
Kimsenin hayat kredisi yok ömür çekemez ayrıca günlerin de bankası yok,uzatamaz..


Rahmetliden gerçekten severek dinlediğim bir parça da uyar şimdi..gündeme girmişken bu akşam..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. ben simdi bu kadini tanimiyordum ölünce tanidim desem cok mu cahil olurum ? Yani yalan yok sabah haberlerde gorene kadar tanimiyordum ;
    rabbim rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  2. Sen küçücüktün bebeğim o zamanlar ondan :)
    Amin canım Rabbim taksiratlarını affetsin ne diyeyim..

    YanıtlaSil
  3. Guzel deginmissin konuya yuregine saglik. gercekten cok guclu bir sesti.

    YanıtlaSil
  4. Bende filmini izlemis ve parcalarini dinlemis biri olarak duyunca pek sasirmadim aslinda...
    Steve Jobs'a daha cok sasirmistim nedendir bilmem...
    Zenginlik fayda etmiyor dünya hayatini biraz daha uzatmaya...Seninde paylastigin gibi herkesin kiyameti birgün gelecek er ya da gec. Hayirli sekilde, Huzur'a utanmadan cikabilecegimiz vakitte olur insallah!

    Bende rahmet diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. ne taksiratı şekerim inancı nasıldıki acaba ..ne diyelim gerçeklerle yüzleşmesi çok üzmemiştir umarım whitney i..

    YanıtlaSil
  6. Steve Jobs'a asıl üzülmedim ben..yaratıcı ilan ediyor kendilerini özel bir şey üretenler nedense bu yönüyle itici geliyordu ama beynine ve yaptıklarına hayrandım tabii olmamak mümkün mü..elimde onun tasarladığı telefon var mesela..
    Witney bağımlı bir insandı,kokain uyuşturucu alkool birde eşinden çok şiddet görmüştü..birde otel odasında veya tek başına ölen insanlara da üzülüyorum açıkçası.
    Ölene rahmet diliyorum zira orası çetin bir yerdir..imtihan başlıyor ..
    Rabbim en doğrusunu bilir ne diyebilirim ki.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR