10 Şubat 2012 Cuma

Ölmeden önce gitmek isterim

Kimin yok ki..
Hayal gibi umut gibi..Herkesin gayesi emelleri ve tabii ki ölmeden önce mutlaka gerçekleşmesini istediği şeyler vardır..
Not ediyim bazılarını..belki zamanla aklıma geldikçe yenileri de eklenir..
Sizin görmek istediğiniz yerler nerelerdir ölmeden önce?..

Yorum bırakarak yazın paylaşın belki bende listeme alırım yapmak istediğinizi..başladım tamam!

Ölmeden önce neler görmek istiyor bu kadın bir görün..

Herşeyden önce mutlaka ama mutlaka mutlakaaaa görmek istediğim bir şey var..
Fas'a gitmek..
Tutku boyutlarındadır Fas'a olan aşkım beğenim ve gitme arzum..

 Böylesine mavi bir sokağında mutlaka yürümeliyim beyaz giyinmiş olarak ve havanın sıcaklığını hissederek..

Böyle bir Fas odasında oturmalıyım..pencereyi açıp kocaman bahçeyi seyrederek..

Burası sanırım Avustralyada olacak yanlış hatırlamıyorsam..
Bunu yakından mutlaka görmeliyim


Karayip adalarında böyle bir yamakta uyumayı isterim yalnız! ve denizde yüzmeye hasret kaldığım için yüzmeyi çoooooook istiyorum(malum tesettürlüyüm)...hayır özel plaj veya hotel tesisatı istemem,burada! :)))


Japon bahçelerini görüp bu kırmızı yapraklı ağaçların arasında mutlaka yürümeliyim

Eşimi böyle güzel bir bangta bekleyerek aylar süren ayrılığı böyle romantik bir yerde noktalamak isterim. ..

Ve sona en güzelini bıraktım..
Ölmeden önce..


Buradaki havayı teneffüs etmeliyim!..
Şöyle bakarken öylesine havasız hissediyorum ki kendimi..
Burada ruhumun ve gönlümün doyacağı herşey varmış gibi geliyor bana..
Rabbim hepimize gidip görmeyi nasip etsin inşallah..
Hayırlı Cumalar Canlarım..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. ben geldim canım
    :)
    ölmeden inşallah bizede nasip olur.
    muhabbetle kal canım.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin kuzum..
    İnşallah nasip olur..hayırlı bir cuma günü diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ooh ne guzel hayallerdi yahu uzaklara goturdun beni :)

    Belki ömür yetmez..
    ilk istegimdir, arzumdur mekkeyi gormek isterim, esimle tavaf etmek isterim o havayi o duyguyu tatmak isterim, rabbim bizlerde nasip eder insallah .. Hayirli cumalar sevgim

    YanıtlaSil
  4. Fas :) hmm hiç düşünmemiştim gitmeyi. ben de mısır istiyorum :) babam umreye gidelim dedi ama ilk heyecanı hac da yasamak istiyorum sanırım. İnşaallah hepimize nasip olur :) (serzenişlerini gördüm ve geldim:) Ama zaten arada okuyorum postlarını sadece yorum bırakmıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Fatmacım nasip olur inşallah canım..Hemde çok sevdiğin eşinle..inşallah canım..

    Sümeyye..yorum bırak üzülüyorum geldiğini nasıl görecem ben???

    YanıtlaSil
  6. aminnn hepimize nasip etsin insallah... cok güzel yazmissin canim senin yazilarini keyifle okuyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. merhaba bende ilk önce mekkeye medineye hacca gitmek isterim.. daha sonra parise aşk şehrine, daha sonra mısıra piramileri görmek için, daha sonra suriye halep e deli gibi alışveriş yapabilmek için, ve en son olarak italya romaya gitmek isterim ... sanırıım ilk önce italya roma gerçekleşecek...

    YanıtlaSil
  8. İnşallah hayırlısı o halde güzel güzel Roma resimleri bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR