11 Şubat 2012 Cumartesi

Kur'an'i Kerim'i Kimden dinlersiniz?

Dinlemekten zevk aldığınız çok sevdiğiniz hocalarınız var mı?..
Sohbetleri veya Kur'an okumaları sizi duygulandıran..özendiren..
Benim çok severek dinlediklerim vardır..yıllarca hep aynılarını dnl,yorum..bıkmadan,şevkle ve her seferinde daha da büyük bir zevkle..
Rabbim hepsinden razı olsun..
İçime yerleşen huzur kalbime dolan güzellikleri kimler tetikliyor..kimleri dinlersiniz?
Paylaşırsanız çok sevinirim..
Bu satırlarda bunu bekleyen güzel bir çift göz var..ben değil..ama benim gözlerimle sizin güzel gözlerinizle görmesini istediğim güzel bir insan..

Esirgemeyin yorumlarınızı..
Sarıldım kocaman..

Mülk süresinin belki de bu güne dek en güzel okunduğu bir video paylaşacağım ilkin..mp3 çalarımdan çıkmadı 3 yıldır..ve artık evde olduğum işe gitmediğim için bilgisayarımdan veya mutfakta yemek yaparken keyifle dinliyorum..

Kabe İmamlarından olduğunu bilmiyordum tesadüf eseri keşfetmiştim..ayrıca bir ilahisini de paylaşmak isterim..
Ama en önce Mülk süresi lütfen sesini biraz açın..
Mishary Rashid Alafasy:Mülk süresi
Youtube veya arama motorlarında The Domininon olarak arama yapabilirsiniz.


Ayetel Kürsi..yine Mishary Rashid Alafasy'den:


Youtube'da bir çok süreyi bulabilirsiniz kendisinden..son olarak bir tane de ilahisini paylaşmalıyım mutlaka:


Mishary Alafasy - Agheebo-Gidiyorum 

Sözleri çok çok güzel  keşke tercüme edebilsem yine de deneyeceğim inşallah


Başka bir kişi de var ki Kur'an'ı okurken ruh gıdalanıyor gönül sakinleşiyor

Abese Suresi video bana ait dileyen indirebilir-Okuyan Yaqoob Naseem veya Nasim olarak da bulmak mümkün

Nur Suresi:Okuyan Yaqoob Naseem

Kızımın dinlediği ilk Kur'ani Kerim suresi..Hastanedeyken  telefonumdan dinledik ikimizde bu yüzden Nur suresi hem meal ve anlam itibariyle hemde bu sebepten dolayı benim için çok özeldir

Bunun ardından

Yasin Suresi Hassen Rasool

Aynı kişiden Fatiha suresi

Tin Suresi


 Mutlaka yazmak istedim bu postu

Yorduysam hakkınızı helal edin

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. canım ben geldim
    allah kabul etsin.
    hoş paylaşım.

    YanıtlaSil
  2. bu sene star tv deki mukabeleyi yapan selman okumuş çok güzel okuyor.mekke imamı mahirde çokgüzel okuyor .nihat hatipoğlunun sohbetlerinide seviyorum ağlayarak izliyorum hep tavsiye ederim ömer döngeloğlu sohbetleride güzel

    YanıtlaSil
  3. bir kase lezzet teşekkür ederim canım..hoşgeldin..

    Bal kavanozum,rica ederim..

    bir demet hayat:evet strat tv'dekini bende çok çok beğenmiştim hatta bu tür mukabele veya etkinliklerin çoğalmasını da çok isterim..
    Nihat hoşamı tek geçerim..Ömer hocam eeh işte..ama Rabbim hepsinden razı olsun biz onlar kadar olabildik mi ki..
    Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Canim cok tesekkür ederim güzel bir paylasim..Allah razi olsun..

    Biz her gece uyumadan önce esimle birlikte Kuran-i Kerim`i Hayrettin Kücükdeniz`in sesiyle dinler ve cok huzur buluruz..

    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  5. Allah hepimizden razı olsun canım..
    Hayrettin Küçükdeniz'i hiç duymamıştım yarın inşallah arama yapıp dinleyeceğim..
    Eşinle uyumadan dinlemek ne kadar güzel..
    Rabbim huzurunuzu artırsın inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Masallah paylasimlarin cok guzel sevgii :) ben yetisemedim postlarina dun yaa :( opuyorum seni

    YanıtlaSil
  7. Adını bilmiyorum da Mekke imamından dinliyorum ben bütün sureleri:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel söylüyorlar..Alafasy de kabe imamıydı..maşallah hepsine Rabbim sayılarını artırsın Rabbim hepsinden razı olsun..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  9. Ahmet el Acemi'den kıyamet suresi. Youtube'da arattığında mealli olarak bir video çıkıyor, bu kadar içten bu kadar manasını kavrayarak...

    tecvid kuralları açısından rahatlıkla takip edebileceğin Mehmet Emin Ay'dır bence.

    Ses güzelliklerinde ise maşallah Şatri, kabe imamları...

    Allah hepsinden razı olsun...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Haşr süresini söylerken çok şaşırdım ben Ahmed Al ajmi'den özellikle de son 3 ayeti sürenin..
    Mehmet emin ay'da evet takip etmek için çok kolay ve düzgün okuyanlardan.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR