28 Şubat 2012 Salı

Watkins Glen State Park,New York

Belki bir gün gider görürüm dediğim yerleri paylaşmaya devam ediyorum canlarım..bunlardan biri de New York'ta evet yanlış değil New York'ta bulunan Watkins Glen State Park'tır..
Yerleşimi şahane bambaşka bir diyar farklı bir zamana çekiyor beni resimlerdeki görüntüsü..
İnşallah gider görürüm ve inşallah resimledikleri gibidir gerçeği..
Sevgilerimle..








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Fotograflar müthis..
    Ellerine saglik cok güzel bir paylasim canim..
    Hayirli ve mutlu bir gün diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne güzel yermiş orası öyle benimde çok hoşuma gitti inşallah cenabı Allah sana görmeyi nasip eder

    YanıtlaSil
  3. burası ne güzelmişşşş :( acil okul bitmeli ya yoksa benim bi yere gidecegim yok :(

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel bir yerdir New york'a 7-8 saat uzaklikta Suan virgina yada yasiyorum.
    Allah size de gormek nasip etsin beni gecmise goturdunuz tessekurler.

    YanıtlaSil
  5. Virginia da güzel olmalı..ya gezmek isterim bütün dünyayı yani görmek isterim sanki görmeden o yerler yokmuş gibi geliyor bazen..

    Teşekkür ederim hepinize inşallah görürürüm bizzat kendim çekerim resimleri. :)

    YanıtlaSil
  6. Virginia ny kadar guzel degil. Buarada cok guzel bir blogunuz var zaman zaman ziyaret edecegim insallah.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR