5 Şubat 2012 Pazar

Şık blog saatleri

Sabah desteğiniz anlayışınız ve dostluğunuzdan dolayı teşekkür etmiş duygulanmış benim de sizin için bir şey yapmak istediğimi bir hediye etmek istediğimi söylemiştim..
Düşündüm ki bloglarımızı süslemeyi biraz özel kılmayı çok seviyoruz hepimiz..
Saat olsun minik kediler balıklar böcecikler çiçecikler eklemek isteriz..
Bende uzun zamandır bildiğim güzel içeriği olan bir site ile tanıştırmak istiyorum sizi..
Bloglarınız için şahane saatler ekleyebilirsiniz..
Üstelik en çok hoşuma giden şeyi link içermemesi..
Bilmiyorum rahatsız olurmusunuz ama ben sevmiyorum linkli eklentileri..
Bu yüzden de blogumda çok az eklenti veya şirinlik var..
Saatleri hepsini çok sevdim ve beğendim büyük bir mutlulukla da paylaşmak bir kaç bilgi de eklemek istiyorum..
Bahsini ettiği saatlerin bir kaçı şunlar:





Aralarından bazılarını seçtim,seçenekler çok ..beğendiğiniz olursa hiç link veya yönlendirme olmasın istiyorsanız eklentiyi blogunuza ekledikten sonra koddaki mor daire içine aldığım yazıyı silmelisiniz..




Böylece saatiniz benim blogumda durduğu gibi temiz arızasız ve tabii ki adressiz çalışacaktır..

Saatlere ulaşabileceğiniz adres aşağıda canlarım dileğim o ki beğenir seçer ve güle güle kullanırsınız:)




Daha eğlenceli saatler isteyenlerse aşağıdaki adrese uğrayabilirler..



İnşallah yakın bir zamanda dini eklentilere de yer vermek isterim..
Sevgilerimle..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. bayıldım bunlara Sevgim,
    harikasın,hemen kapıyorum vallahi,
    bu şablon çok yakışmış ellerine sağlık.
    yüreğine sağlık can kardeşim,
    şeri öper seni...

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim beğenmene..Böyle mutlu olman çok hoşuma gidiyor!

    YanıtlaSil
  3. canımsın,çok saol tatlım benim.

    YanıtlaSil
  4. bence bilmeyenler icin cok güzel.. emegine saglik.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. yani guzelligi devam diyorsun ;) allah razi olsun ;) fakat ben neereye yapistiricam o kodu anlayamadim aradim bulamadim:(

    YanıtlaSil
  6. Bende bir saat sectim sayfadan, tesekkürler paylasim icin ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller. Teşekkürler valla.

    YanıtlaSil
  8. Ah birde yapmasini bilsem..
    Paylasimin icin tesekkür ederim canim sanirim müsait bir zamanda denemem lazim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller.
    blogunuz çok güzel ve yararlı.
    takipteyim :)

    paylasacaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR