28 Şubat 2012 Salı

Dolap Perisi hediyeleşme etkinliğinden hediyem geldi

Üzerinden baya zaman geçmesine rağmen gerçekleşmeden bahsetmek istememiştim..nihayet etkinlik sona erdi..
Sevgili Dolap Perisi hediyeleşme etkinliği düzenlemiş ve bir çok kişi katılmıştım aralarında bende vardım..
Eşleşip birbirimize hediye göndermekti etkinliğin teması..
Ben sevgili Merve ile eşleştim..hediyesini göndermiş saolsun bugün postaneden gidip teslim aldım cuma günü de kendi hediyesini gönderdim..
Kendisi blog sahibi olmadığı için ne yazık ki link veremiyorum arkadaşlar sadece ginderdiği sevgi dolu hediyeyi paylaşıyorum..

Tekrar teşekkür ediyorum benim hediyemi de beğenmeni ümit ediyorum arkadaşım.




Müzikli bir mücevher kutusu göndermiş..çooook beğendim kızım daha çok beğendi..diyorum ki bizde böyle bir etkinlik düzenlesek mi..??
Tanımadığımız tanıdıklarımız bir olup hediyeleşelim mi?çok heyecanlı bir şeymiş hiç tanımadığın bir insandan ta uzaklardan hediye paketi alıp açmak ve o sevinci yaşamak..
Bir daha aramızda yaşayak mı ne dersiniz?..hem bir sünneti de ihya etmiş oluruz ..
Cevabınız evetse minik şartlar da koyalım ki kimsenin bütçesi zorlanmasın olur mu??
Düşüncelerinizi bekliyorum dostlarım..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Gülerek kullan canım, güzelmiş.Hediyeleşmek güzel

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel bir etkinlik ;) Guzel gunlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim bizde yapsak mı ne dersiniz??

    YanıtlaSil
  4. Canım benim çok güzelmiş :)İyi günlerde kullan.Etkinliğin amacı da zaten yüzümüzde minicikte olsa bir tebessüm oluşturabilmekti.Ayrıca unutmayıp yer verdiğin ve güzel yorumunu bıraktığın için teşekkür ederim ;) <3

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sevgi :)
    Hani şöyle cicili bicili bir paketten
    Renk renk kalemler, boyalar kağıtlar, zarflar, deko bantlar, defterler, kitaplar, ayraçlar çıksa
    Ve ben onlara dokundukça mutlu olsam, sevinsem
    Yazdığı notu okuyarak duygulansam
    Ne güzel olur
    Hadi yapalım
    Ben varım :)

    YanıtlaSil
  6. aklimi okudun ;) Soyle kendi aramizda bizde bir guzel etkinlik yapsak pek guzel olur ;)

    YanıtlaSil
  7. gulegule kullanın cok guzelmıs sevgıler :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel eskileri hatırladım.vardı böylemüzikli balerinli kutum:)güzel birşey hediyeleşmek

    YanıtlaSil
  9. Hepinize katılıyorum!! Elife çok çok beğendim yazdıklarını..
    O halde ben şartları düşüneyim bu gece ve sabah öüsaadenizle yayınlarım konuyu katılmak isteyenler ses verir duyuralım yayalım hediyeleşelim güzelleşelim inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgi,
    Her cümlen yankılanarak çoğalıyor yüreğimde
    Ayrıca içimde kalan KART etkinliği var. Benim fazla takipçim olmadığı için yapamaıyorum ama bir ara da kart ve ayraç etkinliği düzenleyelim.
    Yılbaşında Leylak Dalı düzenlemişti
    Ben çok istememe rağmen noel diye katılmamıştım.
    Hediyeleşmeden sonra bir de kart etkilinğine girişsene güzel insan :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın hediyenizi beimde içim gitti desem yalan olmaz:) çok güzelmiş gönderen arkadaşınızın zevki..Hediyeleşmek bağları güçlendirir,sevgiyi arttırır.Eğer kabul ederseniz bende dahil olmak isterim bu güzel etkinliğe :)

    YanıtlaSil
  12. Bende varım kızlar ama nasıl olcek:))

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde kullan canım;
    cok ciciymiş:)
    ben de dahil olmustum bu etkinliğe, gercekten cok güzel hiç tanımadığın birinden hediye almak:)
    yeni etkinliklerde görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  14. İnşallah bizim hediye etkinliğimiz de güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  15. Hemde muzikli haa? Cok hos, guzel gunlerde kullan, cok guzel bir hediye secimi olmus.

    Etkinlige bende katilirim herhalde. Daha once hic kimseye hediye gondermedim. Yalniz tek sorun bazen yurtdisinda yasiyor olmamiz olabilir. O zaman biraz daha pahaliya patliyor olabiliyor. Ben bu yuzden bazen cekilislere katilmaya cekiniyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR