25 Şubat 2012 Cumartesi

MeemSeen abaya'ları

Abaya giymeyi o kadar çok arzu ediyorum ki bazen neden ertelediğimi  de sorarım kendime..
Oysa ki şu anki giyim tarzım için o kadar çaba sarf ediyorum tesettüre özenerek seçiyorum kıyafetlerimi ve çoğu zaman dolabımı kapatıp çöküyorum yatağın kenarine ''giyecek bir şey yok,çıkmıyorum''diyerek..
Çarşaf giymeyi de isterdim ama çarşaf bana ters ben ona ters..kadınların siyah bir objeye bürünmeleri hoşuma gitmiyor..yani başka bir renk olsa kabul ..ayrıca çarşafı hakkıyla taşıyan kardeşlerim var ve tam aksine çarşafı bir örtü değilde giy-çık..önemsemeyen toz kir içinde dolaşan kardeşlerim de olduğu için ve bunların görüntüsü bana çarşafı hoş kılmadığı için vazgeçtim..
Abaya aşkım vardır..ondan vazgeçiremediler..Türkiye'de güzel abaya göremedim..yurt dışında ise satılanlar gerçekten muhteşem dikkat çekmiyor renkleri hoş yine siyah ama detayları çok elegant ayrıca gerçekten giyilebilecek hayatımın parçası olma düzeyine sahip..
Ne mi demek istiyorum..
Buyrun bakalım:




 




Daha fazlası için:MeemSeen.com
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Ben sadece namaz kılmak açısından pratiklik için istemiştim. Ferace gibi bir şey. Ama bunlarla dışarı bile çıkılır :)

    YanıtlaSil
  2. Şu kadarını söylim..tümüne bayılıyorum Sümeyye..rahat çıkılır evet.

    YanıtlaSil
  3. Alın ya..şöyle aranızda para toplayın kimin gönlünde ne koparsa filan :)))
    Alemsin.

    YanıtlaSil
  4. dün bende başka bir sitede bakıyordum ne acaba dedim abayanın türkçesi herkezmi abaya diyor diye geçirdim içimden. bende bayılıyorum abartı işlemeli olmayacak ama. Namaz kılarken giymek için istiyorum bende bi tane...senden para artarsa bi tanede bana alsınlar:)

    YanıtlaSil
  5. Muthiiis.
    Bende bende bende istiyorum bunlardaaaan.
    Hem namaz icin. Hem acil markete, cocuklarin okuluna gitmen gerektiginde cek ustune bitane. Hem sIk hem cok guzel.
    Fiyatlari ne kadar ki bunlarin?
    Insallah hepimiz buluruz bir tane zevkimize goree.

    YanıtlaSil
  6. Az önce bir mail atıp sordum fiyat listesini falan..inşallah en kısa zamanda dönerler bende bilgilenmiş ve bilgilendirmiş olurum..
    Sevgiler..!!

    YanıtlaSil
  7. Gercekten hepsi birbirinden hos bende ozeniyorum boyle uzun seyler giymek istiyorum ama ama iste ..
    NEYSE, oda bende kalsin ..

    YanıtlaSil
  8. 2. ve sonuncusu çok güzel, elbise gibi bunlar kuzum. abaya diye bir şey olduğunu yeni duydum, cahilliğime verin. nedir feraca gibi mi yani. Bunlar marka adı mı oluyor

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR