11 Şubat 2012 Cumartesi

Zarif abaya nasıl olur?

Günaydın nazlı kuzularım..
Bugün biraz daha rahat ve gevşek bir gün..malum pazar ve pazar sabahı çoğunuz belki hala sıcacık yatağınızın tadını çıkarıyor belki de kahvaltı ediyor veya bunun hazırlığındasınız..
Bizim ev halkı uyuduğu için ne yazık mı desem artık,bunlardan hiç birini yapamıyorum..
Tesettür giyimle ilgili ''Bir gün incelerim''sitelerine tek tek göz attım..
Ve aralarında özellikle tesettüre ilk girdiğim zamanlar almak istediklerim vardı..4yılın dolmasına az kalmışken gördüğüm ilk modeller hala içimde kalmış olmalı ki,bu sabah yine görünce içimde alma isteği yine kabardı..
Sade ve zarif modeller olduğunu düşünüyorum..özellikle de renk tonlarını sevmiştim ben birde yaz mevsiminde çok rahatlıkla giyilebiliyor olacağını..
Bir göz atın..











 İlkin bunu görmüştüm ..Çok zarif geldi gözüme..Kıvrımları rengi..



Sitesine uğradım ve fiyatlarına bakmıştım gayet de uygun geldiler..sizde bakmak istermisiniz?
O halde buraya tık tık


Sevgilerimle hayırlı bir gün olur inşallah ..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Günaydın.Sabahın erken saatlerinden beri ayaktayım,oğlum bugün gidiyor telaştayım :( Ufak bir mola verip bloga uğradım, paylaşımlarını çok beğendim..Ama çok da inceleyemiyorum işim çok bu postu sonra yine incelemek için gelicem:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ben gec kaldim :( bizde sabah erken kalkmistik bugun ..
    Elbiselerin hepsi birbirinden guzel yaa :)) gercekten paylasim icin tesekkurler ;) ben daha cesaret edemiyorumm uzun elbiseler giymeye bana yakisirmi bilmiyorum ama bende giymek isterim

    YanıtlaSil
  3. Sana yakışır Fatmam hem boyun kaç bilmiyorum ama uzun elbise düz renk ise daha da uzun gösterir ..Dene yaa.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR