4 Şubat 2012 Cumartesi

Duyuru ve Rica

Şaşırdınız mı??

Temamı değiştirdim evet..ve ilk görüşteki ilk tepkinizi merak ediyorum yazarsanız sevinirim..
Eski temama ne mi oldu..
Öylece duruyor..
Yazı alanım dar olduğu için kısa bir süre bunu denemek istiyorum,bunun özellikleri pek az aslında ama deneme dönemi işte bakarız bundan sonrasını..zaten gönlüme ilk yatan tema da buydu bakalım,hakkımda hayırlısı..
Yeni bir tema çalışmam da var diğer yandan başka bir görünümle de şaşırtabilirim..

Yorumlarınızı çok merak ediyorum,olabildiğince samimi olabilirsiniz,küsmek kırılmak yok..

Sizi seviyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Ablacım bu daha güzel görünüyor bence,alan daha geniş olmuş,yazı tipini de daha çok sevdim ben =)Diğeri kısıtlıyordu seni.

    YanıtlaSil
  2. yazılar gölgeli sanırım okurken zor oluyor biraz..daha geniş olsa dahada hoş görülebilir ayrıca..

    YanıtlaSil
  3. Bende yazi tipini cok sevdim, yazinin baslik yazi tipi cok hos. Sadece header cok hosuma gitmedi, daha guzel olabilirdi diye dusunuyorum.
    Hayirli olsun.

    YanıtlaSil
  4. bencede cok hos olmus :) daha sade ama elegant duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. hmm dusunuyorum :) aslinda cok hos olmus farkli bir hava katmis :)
    ama sanki biraz soguk mu oldu ? azicik yesertsek mi ? alan konusu kesinlikle daha genis olmus ;)

    YanıtlaSil
  6. bencede cok guzel olmus, header biraz daha buyuk olabilirdi diye dusunmedim degil...

    sevgiler canim!

    YanıtlaSil
  7. Bu temanız bir öncekine göre sade olmus..harfler golgeli oldugu icin gozleri yoruyor Gibi geldi bana..

    YanıtlaSil
  8. benn sey dicemm bende sana baslik yapmak isterim nasil duracak merak ettim
    kaca kac px ? söylersen sevinirim :) böylee kafamdan bsyler yapmak geliyor :)
    basligina bakarsam cok siyah karistirmissin biraz acik renkli olsaymis daha hos olacakmismis :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    Hem kış hem bahar var sayfanda
    Sadelik, doğallık, samimiyete rengi beyaza
    Rengarenk harfler eşlik ederek baharı müjdelemiş

    Ben yeni sayfanı çok beğendim
    Headerin çok ama çok güzel
    Keşke bu güzellik daha büyük olsaydı
    Bir de sevdiğin bloglara da sayfanda yer versen
    Sana misafir olana başka bir kapı da aralamış olurdun
    Paylaşmak güzeldir
    Sevgiyle kal
    Gülümse lütfen
    Güzel sayfanda güzellikleri paylaşmak duasıyla
    Sevgiler
    :)

    YanıtlaSil
  10. 600x265 şaşırt beni petrolmavilim!!!...hepinizi yanıtlayacağım yorumlara aynen devam samimiyetiniz çok yardımcı oluyor cepten yazıyorum birazdan detaylı yorum yanıtı yapicam sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. tesekkür ettim canim :)
    ozamann bir post daha atip senin basligini yapmaya gecmek istiyorumm :D

    YanıtlaSil
  12. Hos ve sade olmus ama yazi gölgeli ve kücük, biraz daha büyük olabilirmi acaba..
    Birde önceki headerde güzelde bu sanki biraz kücük olmus..
    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  13. bence iyi düşünmüşsün böyle iyi yorum yazarken sıkıntılı oluyordu hatta bunu sana yazmak istedim ama fazla bir bilgim yokken bu konularda ukalalık yapmak istemedim:)hayırlı olsun yeni teman..Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR