16 Şubat 2012 Perşembe

Ordudan paket var!

Sünnetin önemi ve mahiyeti,onu uygulamanın ardından geleceği ve yaşayacağımız güzellik ve tarifsiz duyguları bu gün bir kez daha yaşadım..
Sevgili ama çok çok çok sevgili arkadaşım Asuman bakınız:Zarif İşler öyle güzel şeyler göndermiş ki..
Bir dünya bere örmüş çocuklarıma ayrıca evime de bir şeyler bana da bir şeyler..
Maşallah arkadaşıma...
Paketi babam eve getirince sevincimden deliye döndüm..ilk halinin resmini de eklemek istedim paketin ama yetişemedim..hemen açtım sevincimden..
Peki ne göndermiş?
Merak ettiniz mi?

Sırayla aktarıyorum resimleri..












 








 

Çoooook mutluyum...
Teşekkür ederiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel canım bunların arkadaşının ellerine sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. coooook güzeller masallah yapan eller dert görmesin sevgilerimi biraktim guzum

    YanıtlaSil
  3. aaaaa bi sürü şapka :))) kızın çok sevinmiştir kesin :D güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Hay Maşallah ne çok şey yapmış öyle bir an bitmiycek sandım güle güle kullan hepsini de ablacım çok çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzeller mutlu ve huzurlu günlerde kullanirsiniz canim..
    Yapan arkadasimizin ellerine saglik..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Amaa coook guzeller :)) ellerine saglik zarif isler blog sahibesinin :))) guzel gunlerde kullanin insallah :)) o hello kittyde benim icin oldugunu anlamadim sanma tesekkur ederim :p
    ( bana ne oluyorsa )

    YanıtlaSil
  7. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim..
    Rabbim güzel dualarınızdan dolayı sizden razı olsun..
    Bu kadar zahmet eden arkadaşım Asuman'a da bir kez daha teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. Asuman Hanım'ın ellerine sağlık,güle güle kullanın hepsi birbirinden güzel en güzeli bir dosttan gelmesi bu daha değerli kılıyor hediyeyi..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim ablacım,evet haklısın dostan gelen küçük bir şey dahi olsa hem özel hem güzeldir..
    Sevgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
  10. hepsi ayri ayri ne kadar guzeeeel. Hele o bereler, renk renk. Masallah gercekten cok zarif. Hepsini gule gule kullaniiiin :)
    Bende olsam bende deliye donerdim bunlari gorunce ..

    YanıtlaSil
  11. Canım teşekkür ederim..ya öyle hepsini görünce gerçekten çıldırdım mutluluktan Rabbim ona benim mutluluğumun iki katını yaşatsın inşallah..
    Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  12. sevgi canım allah iyi günlerde sağlıkla giymek nasıp etsin bir tanede mürdüm çok şık bir hırka satın almıstım o çıkmadımı acaba..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Asumancım çooooooooooooooooooook teşekkür ederim canım..bahsettiğin hırka vardı canım ama sanırım seneye tam gelecek büyük geldi:(
    Öptüm kocaman!!!!
    Canım arkadaşım alınganım benim..
    Seni Seviyorum!!

    YanıtlaSil
  14. Sevgiyle dostluğumuz dilerim sadece dünyada kalmaz rabbim ahiret dostuda etsin..Allah evinde ocağında mutluluğunu daim etsin..

    YanıtlaSil
  15. ne güzel rabbim böyle arkadaşlar bizlere de nasip etsin

    YanıtlaSil
  16. cokzarifislerin asumanı benimde dostumdur adım havva gerçektende adı gibi bir hanımdır..bende çok severim kendisini umarım yakından tanışmakta nasip olur.banada blog aç diye tutturuyor ama ben şimdilik ona yardım ediyorum.sevgiler sevgi hanımcım..bu arada sizide dilinden hiç düşürmez..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR