2 Şubat 2012 Perşembe

Mevlid Kandilimiz Hayırlı Nurlu Geçsin İnşallah


Rabbime hamdolsun..Allah'a hamdolsun..

Beni sayısız nimetlerle donatan hayatımı güzel insanlarla güzelleştiren,kötü insanlarla imtihana tutup da sevaplar kazanmamı isteyen pencereme konan kuş ile sevgisini merhametini yansıtan,hata ve günahlarımı gösterip tövbe edip arınmama yol gösteren,günahlarımı kimi zaman bu dünyada ödetip de beni cehennemin şiddeti ve nar'ından koruyan muhafaza eden Allah'a hamdolsun..
Gece Kandil..
Efendimizin doğum günü..
Bu gün her yerde Kandile dair mesajlar programlar sözler resimler olacak..başladı bile..
Kandilleri anmak kutlamak ibadet etmek güzel şey..
Çocuklarımız görüyor,hafızalarında kalıyor bu eylemler..ve ümidimiz o ki gelen nesil de bunları sürdürsün..
İnşallah..
Kandillerimiz bayramlarımızdır..
Efendimizin doğum günü,günahlarımızdan beraat etmemizi,kaderimizin yazıldığı nurların yağdığı kandiller çok güzel..
Dilerim ki en güzel şekilde hakkını veririz hepimiz inşallah..

Bütün dostlarım ziyaretçilerim sevenim sevmeyenimin Kandilini kutlarım sicim sicim yağacak nurlardan faydalanmamızı nurlanmamızı dilerim..

Efendimiz doğmuş bu gün..
Onu sevelim..
Sevgimizi gösterelim..

İnşallah..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Hayırlı Kandiller sizede Dualarımzn kabul olması dleğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Amin cnm sana da hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  3. Size de hayırlı kandiller,dualarımızın kabul olması dileklerimle..

    YanıtlaSil
  4. Alemlerin Efendisinin doğum günü kutlu olsun :) Duanda beni de unutma Sevgi Abla :)

    YanıtlaSil
  5. Kandiliniz mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
  6. amin inşallah,sanada hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  7. kandilin mübarek olsun sevgicim .

    YanıtlaSil
  8. sevgi ördüklerimi gönderdim bişey demedin eline geçince beni haberdar et emi canım ama ptt ile yolladım gitmesi 10-15 gün sürer dediler umarım bişeycikler olmadan eline geçerler çok emek verdim..bğenirsin umuruım

    YanıtlaSil
  9. Sizinde Mevlid Kandiliniz mübarek olsun. Hayırlı Cuma'lar.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR