5 Şubat 2012 Pazar

Farklı şal bağlama stilleri


Tesettüre girdiğimden bu yana saten eşarp bağlamak benim için gerçekten hem zor hemde rahatsızlık veren bir şeydi..
Bazen duyamazdım,gerçekten kulağım kapanıyordu sanki,bazense kastıkça kasıyordum kendimi..aman eşarbım bozulmasın aman kırışmasın diye..abdest almaksa üf!..ne sıkıntıydı..her tarafım toplu iğneyle doluydu.
Öyle heykel gibi ne kadar dayanabilir ki insan durmaya..
Ama gel gör ki öyle bir hevesle kapandım ki baş örtülerimin hepsini saten almıştım..
Sonra şallarla tanıştım..
Büyük bir aşk oldu bu bende..şallardan o gün bu gündür vazgeçmedim öyle bir niyetim de yok açıkçası..
Hem rahat hem kış mevsiminde sıcak hemde gerçekten şekilden şekilde giren bir şey..tabii saten değilse..
Arada bir baş bağlama stillerine göz gezdirir ip ucları alırım..
İşte bir kaç model daha ..bunları paylaşmadan olmaz..
Hepsini çoook sevdim..
Kardeşlerimizin yüzlerini kapatarak yayınlamak istedim..
Sevgilerimle..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. 1nciyi cok sevdim ama nasil yapacam ben öyle yapsam kafamdan düsecek gibi hissediyorum nedense :(
    bizde seni seviyoruz canim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Onu tepede toplamış olmalı tahminim o yani..bir iki toplu iğneyle takılır aslında öyle düşünme Haticem :)

    YanıtlaSil
  3. ben uzun zaman ipek eşarpdan sonra şuan ketenşal tarzı eşarpla daha rahat olduğumu farkettim ve sürekli onu kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. çok güzel !!
    ama artik esarp bagliyorum bir kaç aydir, esarp daha "klas" görünüyormus, ama hafif keten sallardan daha rahati var mi :) ?

    YanıtlaSil
  5. Mavi rüyam..Şal da class duruyor mesela saten veya şifon olursa hoş ve şık durabilir diye düşünüyorum eşarp mutlaka daha zarif ama sıkıntılı işte :)

    YanıtlaSil
  6. Ilk resim bana daha cok hitap ediyor..
    Boynum acik kaldimi benim icin artik tesettürün bir anlami kalmiyor..
    Daha cok esarp kullanirim ama arada bir sal taktigimda oluyor..
    Hepsini çoook sevdim..demissin..bilmukabele diyorum ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ay beni bir gülme sardi simdi..yazdigin cümleyi yanlis okumusum sen burdaki sal modellerini kastetmissin bende blogdaslarini cok seviyorsun sandim..Olsun ben yinede seni cok sevdim :)))

    YanıtlaSil
  8. ilk resimdeki cok hos gorunuyor, nasil yapilmiski?
    Bunlar tessetture uygun modeller mi peki? Bence cok dikkat cekiyor aslinda. bende onceden renk renk sallar takardim, ama simdi sanki cok dikat cekiyormus gibi geliyor, ozelliklede anne olduktan sonra.

    YanıtlaSil
  9. Ayşem ben senin bloguna neden giremiyorum gülüm?..

    YanıtlaSil
  10. Cok istedim abla okumani. Ben bir kac kere mail adresine davetiye gondermistim belki merak eder okumak istersin blogumu diye ama davetimi kabul etmedin. Belkide gormedin bilmiyorum? Benim blogum sadece davetli okuyucularim icin acik oldugu icin davetsiz misafirler okuyamiyorlar malesef. tekrar mail adresine gonderiyim davetiye ;)

    YanıtlaSil
  11. şalı ben de severek kullanıyorum ama boyun açık kalacak şekilde takmamaya özen göstermek gerekiyor iğnesiz takmak büyük risk bu nedenle :/

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR