3 Şubat 2012 Cuma

Namaz bulutu


Ezan okundu..
Abdestim olunca başımın üstüne gelir kar gibi bembeyaz bir bulutçuk..
Kirli ellerini yıkamam için peşimde dolaşan küçük bir çocuk gibi..
Ben hangi odaya geçersem yanımda belirir kirli ellerini uzatarak,göstererek..
Evet kılacağım şimdi..
Çocuk bir şey istedi onu verir vermez kılacağım..
Bulutçuk başımda bekliyor..
Kılacağım birazdan.
Cep telefonum çaldı bir elimle çocuğa istediğini veriyorum diğer elimle de telefona cevap veriyorum..
..alo,efendim..ay evet saolasın sen nasılsın?
Bulutçuk bekliyor hala konuşmamın bitmesini.
Aradan 5 dk'lık konuşma kırmızı tuşa basarak son buluyor ve çocuğun başka bir isteği çıkıyor ortaya derken oğlum bir şey istiyor derken mutfağa gitmem gerekiyor derken o derken bu..şu..bulutçuk bekliyor ve ezanın ardından bir saat geçmiş oluyor..
Sağa sola koşuşturarak aklımda namazım var bulutçuğu da çok fazla bekletmemek isterim ama şöyle iki dk bende bir nefeslenmek istiyorum ..
Koltuğa uzanıp boş boş duvara bakmaktansa biraz tv izleyeyim diyorum on tuşuna basarak..
Bulutçuk koltuğun üzerine uzanmış benim başımın üzerinde sabırla bekliyor..
İzlerken bedenim salınmış rahatlamış gevşemişim..
Diğer namaz vakti girdi girecek derken bulutçuğu hatırlayarak fırlıyorum koltuklan..
Abdestim olduğu için ezan okunmadan farzını hızlıca kılacağım diyorum..
Seccademi serip namaza durduğum an kıyama gitmek üzereyken..Bulutçuk ince ince yağmaya başlıyor..

Hüzün dolu yaşları sırtıma damlıyor sessizce..Bende suç işlemiş bir çocuk gibi,süt dökmüş ıslak kedi misali bulutçuğu bu kadar çok beklettiğim için utanarak üzülerek secdeye varıyorum..


Saygılar..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. allah razi olsun ne guzel paylastim hepimizin maalesef ki ortak noktasi olan konuyu :( bu yazini paylasabilir miyim blogumda :)

    YanıtlaSil
  2. keyifle okudum çok güzeldi

    YanıtlaSil
  3. Fatmacım paylaşabilirsin gülüm bir link ekle sonuna canım tamam mı..

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle linksiz olmaz merak etme ;) tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. O kadar güzel dile getirmisinki bunu canim allah razi olsun;
    Bu yazin beni tekrar tekrar düsünmeme sebeb oldu aslinda,
    bekletigimiz onca namazimiz varki rabbim vakti girdiginde
    kilmamizi nasip etsin insallah, rahmetli amcamin sözü aklima
    düstü Kizim sakin ola namazin vaktini geciktirme vakti geldiginde
    kil olurmu derdi hep .. Insallah bunu devamlilik hatta aliskanlik
    haline getirecem sanada tsk ederim tekrar hatirlamama sebeb
    oldugun icin canim allah razi olsun hic eksik etme bu yazilarini..

    YanıtlaSil
  6. Evet canım geciktirmemek lazım birde şöyle bir şey geldi aklıma namazı geciktirme konusunda,diyelim ki biz geciktirdik namazımızı yani Allah'ın emrini erteledik uzattık her neyse..bizim O'na bir duamız bir isteğimiz olunca o da bizimkini erteleyip uzatırsa?..öncelik öncelik tanıyana tanınmaz mı?..
    Allah muhafaza..

    YanıtlaSil
  7. Sevgim,
    gönlü güzelim,vah bana vah!boşa giden zamanlarıma,yüreğine sağlık,can kardeşim.
    hayırlı kandiller olsun,bol dua ile,
    şeri...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Kandilini tebrik eder, hayırlara vesile olmasını dilerim
    Geceyi ihya edebilme duasıyla
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. CANIM YA,NE GÜZEL ANLATMIŞSIN YÜREĞİNE SAĞLIK.BENDE ÇOK YAŞARIM BU DURUMU ALLAH VAKİTLİCE KILMAMIZI NASİP ETSİN İNŞALLAH..SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  10. Güzelim bu yazini acamiyorum neden acaba:

    Korkularım kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  11. Konuyu kaldırdım cnm o yüzden açamıyordun..

    YanıtlaSil
  12. Tüylerim diken diken oldu cok etkilendim cok güzel bir yazi ellerine saglik..
    Allah razi olsun canim..
    Bu yaziyi senmi yazdin..

    YanıtlaSil
  13. Rabbim dünkü ikindi namazımın ilk rekatında ilham etti canım..

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Yüreğine sağlık canım tokat gibi indi yazın yüzüme ...

    YanıtlaSil
  16. Tasarımın renkleri:İnşallah faydalanmışsındır canım..
    Sevgiler gönderdim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR