27 Şubat 2012 Pazartesi

Benzer konular eklentisini özelleştirmek

Benzer konular eklentisini bir kaç gün önce vermiş ardından da en yakın zamanda ''Bunlarda ilginizi çekebilir''yazısını özelleştirmeyi anlatacağıma dair söz vermiştim.
Dikkatle okuyup anlamanızda fayda var yapılacak bir hatanın ardından üzülmenizi istemiyorum dolayısıyla adımları aynen takip edip söylediklerimi aynen uygulayın tamam?
Başlamadan önce şablonunuzun bir yedeğini mutlaka ama mutlaka alın ki hata olursa sorunsuzca şablonunuza dönebilesiniz.

Öncelikle neyi değiştireceğimizin bir resmini eklemek istiyorum..



Bunlarda ilginizi çekebilir yazısının bende farklı olduğunu daha doprusu böyle olmadığını görüyorsunuz.

Bu sefer sayfa öğelerinden değil HTML' yi düzenleden çalışalım bunu ancak o şekilde başarabiliriz.


Kumanda panelinden Tasarım'a gidiyoruz ve oradan HTML'yi düzenle dedikten sonra.


Karşımıza şablonumuzun kod bölümü penceresi çıkacaktır burada aşağıdaki kodu bulmamız gerekecek öncelikle:

<head>



Bu kod genelde başta olur bulmakta zorlanmayacağınızı düşünüyorum kodu bulduk ardından kodu üstüne bir boşluk verelim resimde göründüğü gibi ve bu boşluğa aşağıdaki kodu ekleyelim-kodu almak için tümünü seçip kopyala deyin.


<script>linkwithin_text='Arzu edilen metni giriniz:'</script>

Head üzerindeki boşluğa yapıştırdıktan sonra Arzu edilen metni giriniz kısmına arzu ettiğiniz metni giriniz :)
Ben Fırçama değenler yazdım mesela..

Son olarak 1-2 adım daha var..



Kod bölümünde Blog kayıtlarını yazısını bulunuz,aradaki boşluğa aşağıdaki kodu yapıştırıyoruz.


<div class="linkwithin_div"></div>


Hepsi bu!..önizleme yapıp herşey yolundaysa Kaydet deyip çıkıyoruz..

Hayırlı sabahlar kolay gelsin..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. canim istedgn kadar anlat ben bu html kodundan hic bsy anlamiyorum :(
    tamam bu kolayda ötekileri tam kafa karistirici :S
    hayirli sabahlar ..

    YanıtlaSil
  2. waaay süper olmuş, çok faydalı. sanki içimi okumuş gibi, az önce postlarndan birini okurken dikkatimi çekmişti :)

    YanıtlaSil
  3. Hayirli ve mutlu bir gün diliyorum canim umarim iyisindir..Bu faydali paylasimin icin yine cok tesekkür ederim ellerine saglik ;) Ama postunla alakali bir sorum var canim:

    Son olarak 1-2 adım daha var..

    Kod bölümünde Blog kayıtlarını yazısını bulunuz,aradaki boşluğa aşağıdaki kodu yapıştırıyoruz.

    Canim bu son adimi ben yapamadim bende blog kayitlari yazmiyordu ama önizleme yapdim ve hersey istedigim gibiydi ve kaydettim simdide
    blogumda da hersey yolunda..Bu kismi yapmayinca birseyi yanlis yapmis olurmuyum acaba..
    Canim müsaadenle yine birsey soracagim..Hani yüz kapatma ile ilgili..Paint`i kullanmayi ögrendim ama yüze sekiller koymayi yapamadim acaba rica etsem yinede bu konuyla alakali bir post yayinlarmisin ;)
    Simdiden cok tesekkür eder ve muhabbetle sarilirim :)

    YanıtlaSil
  4. ama benimki olmadı, şablonuma sığmıyor sanırım bu linkwithin... neyse inşallah herkesin işine yarar..

    YanıtlaSil
  5. canım çok teşekkür ederim senin sayende bayağı birşey öğrendik sen olmasan ne yapardık Allah razı olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımın için teşekkürler becerebilir miyim bilmem ama denemeye değer:)

    YanıtlaSil
  7. paylaşım için teşekkür ederim.. Tam istediğim gibi oldu ama bi nokta var.. Postu açınca bu linkwithin eklentisi yorumların altında görünüyor onu düzeltmeyi nasıl yapıyoruz???

    YanıtlaSil
  8. Çok faydalı bir paylaşım olmuş bir çok yeni blog var bundan faydalanacak, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Şanslı kedi arkadasım en son verdigim kodu biraz daha yukarıya koyarak dene olmazsa bir kaç farklı yerde dene olmazsa yaz bana :)
    Kız eflhatuncum neden olmadı seninki sablonu yapan arkadasın yardım edemez mı gülüm üzüldüm şimdi :( yani sığmıyor derken nasil sığmıyor cnm??
    Meryemcim istegini yerine getiricem cnm arkadaslar listesini düzenlemek icin hani izlediğim bloglar bölümü vardı ya?oradan dilediklerini kaldirabilirsin,benzer yazilardaki 1-2 adımda verdigim kod sana hata vernediyse sorun yok cnm olursa evelallah ben burdayim
    Hepinize coooook çok teşekkürler kuzularım benim ;)

    YanıtlaSil
  10. canım olmadımı ben saat akşam 9dan sonra giremiyorum eşim evde oluyor gündüz musait olursan o zamn girerim devamlı ben seninle bu blog ismini değiştirebilrmiyim diye soracaktım benim bakımlı anneler ismi face sayfamdı ben ordan bitkisel zyıflama ve güzellik hakkında paylaşımlar yapıyordum ama sonrasında bu bloğu tanıdım bloğuda sırf o bilgilerimi burdan yazarım faceden paylaşırım diye açtım ama sonrasında çok hoşuma gitti bende tüm konuları günlük gibi tutmak istedim o yüzden ismini değişebilirmiyim diye sorcaktım hearderi ise sana bırakıyorum ben sana olayı anlattım sen kafana göre birşey yap umarım anlaşılır yazmışımdır

    YanıtlaSil
  11. Çoook teşekkür ederim :) Çok güzel oldu sayende :))
    Şey yaptım ama son verdiğin koda hiç girişmedim, önizleme yaptım, baktım normal görünüyo kaydedip çıktım..
    Bi sorun da olmadı şimdilik, çok şükür :))
    Tekrar teşekkür ediyorum,yardımın için :))
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  12. eeeeh sevgi ask olsun hee :S bende bloguma bunu eklemek istiyordum senin blogta kopyalama yazagi varmis nasil yapcaz ?

    YanıtlaSil
  13. @KeleBek MisâLi ...:Paaardon Çalı kuşum..haklısın kaldırdım gel :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR