7 Şubat 2012 Salı

Bloga müzik nasıl eklenir?

Blogumdaki müzik gibi bloguna müzik eklemek isteyen oldu..sanırım dün bir yorumda geçmişti..
Dedim ya evde hapsoldum kaşıyamadım ne kaşımı ne başımı..Aslında sabah yayınlamak istemiştim..eklentilerle ilgili bu postu bu saate kısmetmiş..



Öncelikle şu adrese giriyorsunuz:Dinlea ve aşağıdaki adımları takip ediyorsunuz..Takılma tükenme olursa çağırmanız yeter..





Siteye girdik ve arama bölümünden dilediğimiz parçayı seçtik diyelim..bunun ardından:


Mor daire içindeki şarkı kodunuzu alıp kopyalıyorsunuz..

Kumanda panelinden Tasarımı seçiyorsunuz.. Karşınıza sayfa öğeleri çıkacak..


 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


 Önceden kodları kopyalamıştık ya,onları buraya yapıştırıyoruz




Önizleme yaparak herşey yolundaysa Gadgetimizin yerini de istediğimiz yere yerleştirerek Kaydet deyip çıkıyoruz..
Minik bir not gireyim:
Eklentiniz sığmıyor veya büyük geliyorsa ebatlarını kodun içinden değiştirmekten çekinmeyin..
 
İnşallah yormadan anlatmışımdır canlarım..
Allaha emanet olun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. canım benim,
    kalbimi okuyorsun,
    ekledim ama bloğu açınca kendiliğinden başlamıyor,
    play dememiz gerekiyor.

    ne yapmalıyım,yanlışmı ekledim acep?
    öpüldün ki:)

    YanıtlaSil
  2. Çok istiyordum iyi ki açıklamışsın deneyeceğim..Teşekkürler.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın..Beğenmene sevindim Birincisin
    Ablacım Şeri'm!..Play tuşuna basıt pa dinlenir evet zira kimileri müziğin sürekli olarak çalmasından rahatsız olmakta..Hem böyle daha hoş değil mi..Dİleyen dinler..
    Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim ya geçen saati eklemiştim müziğe uğraştım yapamamıştım şimdi oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. cok faydali postlar yapiyorsun canim benim sayfamda muzik var ama yinede cok cok tskler


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. canim bende tekrar degistirdim deneyim dedim oldu ama playe basinca caliyor malesef :( onu degistirebiliriz degilmi kodlardan ??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. Gülüm otomatik olarak çalmaz otomatik olarak calan müzik eklentisini yarın yayınlayacağım inşallah

    YanıtlaSil
  8. tskler canim :) ozaman ben yarini bekliyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. Güzelim kendiliginden acilmasin istiyorum nasil ayarliyabilirim..

    YanıtlaSil
  10. Simdi bilemedim blogumda olan müzik otomatik mi aciliyor yoksa player tusuna basilinca mi aciliyor :/

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR