28 Şubat 2012 Salı

Photoscape ile yüz nasıl kapatılır?

Herkese iyi akşamlar sevgiler ve güzel bir gece geçirmeniz dileklerimle yine istek bir post ile karşınızdayım..
Sevgili arkadaşım canım Meryemcim için postlarda resimleri objeler ile nasıl kapattığımızı göstermek istiyorum kısaca..
Photoscape programını ikimizde kullandığımız için bilgiyi bu program üzerinden vereceğim.

Programı açıp dilediğimiz resmi seçiyoruz





Masaüstünden veya masaüstünde duran herhangi bir klasorden seçimimizi yaptıktan sonra resim açılmış olacaktır.



 Bu balonlu resimde çalışacağım için devamı bu resim üzerinde olsun..


Alttaki seçeneklerde daire içine aldığıma tıklayıp Efektleri seçiyoruz karşımıza:


Bu pencere çıkıyor dilediğimiz efekti seçiyoruz



Efekt ana pencereye geçince dilediğimiz yere koyup gerekirse daire içine aldığım tarafları çekip büyütebilir veya küçültebiliriz işlemi bitince kaydediyoruz..
Meryemcim..inşallah anlatabilmişimdir kızım kucağımdaydı hatam olduysa bağışla canım arkadaşım..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Canim arkadasim yetistin yine hizir gibi ;)
    Rabbimde senin islerinde kolayliklar nasip etsin..
    Cok tesekkür ederim kalbi güzel arkadasim ;)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Amin canım Rabbim hepimizin işini rast getirsin hayırlısını nasip etsin..
    Anlayabildin mi canım tamam mı?
    Bende sevgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
  3. bende bu programla çalışıyorum ama bunu bilmiyordum daha doğrusu kurcalamamıştım henüz,sayende uğraşmama gerek kalmadı,paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. canım bu programı yükledim ama bende efektler yok beni bendeki kayıtlı resimlere atıyor ordan bir resim seçmem için acaba o efektleri ayrıca yüklemem mi? gerekiyor paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. anne eli gibi o programın çok özelliği var kurclamanı tavsiye ederim cnm..
    Sultan sende neden yok ki efektler eminmisin onlar ayrı yüklenmiyor cnm nasıl olur bende anlamadım tekrar yüklesen??

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR