11 Şubat 2012 Cumartesi

Tesettür giyim tasarımcıları ve site adresleri

Yabancı ülkelerde tesettür giyim tasarımcıları en az Türkiyedeki kadar geniş bir kitlede mevcüt..
Arayıp bulmak kimi zaman kolay bazense zor olabiliryor,defilelerden takip ederek bir çoğuna ulaşmak ve yenileri keşfetmekse daha kolay diye düşünüyorum..
Şahsen beğendiklerimi en çok dikkatimi çekenleri sizinlede paylaşmak isterim..
Sevgilerimle..

Buradaki postumda detaylı olarak modellerini paylaşmıştım..görmek isteyenler ve konuyu okumayanlar geniş bir bakış ve incelemek için resmi siteyi inceleyebilirler:Aabuk


 Küçük ismi Effa ile tanına Dubai'de  tasarlayıp sergileyen dünyaca ünlü tesettür giyim tasarımcısıdır
Sitesine uğrayıp tasarımlarını görmek hatta almak için Effa tıklamanız kafi.



 Malikat Alail hakkında bilgim yok denecek kadar az..yine de tasarımlarını beğendiğim için bu postumda yer alsın istedim..Ziyaret için tıklayın:Malakat Allail

 Maysaa Rabia Z'den sonra en'lerime giren bir tasarımcı..modelleri tam tam benlik..spor rahat özgün..
Burada görebilirsiniz:Maysaa



 Favorim Rabiam Z'em :) Renklerin uyumu tarzı herşeyiyle kesinlikle ilk tercihim..Merak ettin mi?
Buradan incele ona göre karar ver:Rabia Z.


Sade,kadınsı ve şık modellerini göz ardı edemedim..
Buradan bakabilirsin:Sophia Jennah
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. aaa bu post cok guzel olmus ;) tesekkurler almasakta en azindan fikir olur hoop modeli alip terziye goturebiliriz ;)

    YanıtlaSil
  2. Sen bana getir ben dikerim sen bebeğe bakarsın olma mı!!

    YanıtlaSil
  3. Bahar kiza seve seve bakarim kabul ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR