18 Şubat 2012 Cumartesi

Pratik Uzun Bone

Baş örtüsü modelleri olarak bir çok tarz mevcut olduğu halde ben şalımla mutlu bir şekilde yaşamaya devam ediyorum..kimi zaman kendimce bir şeyler yapıyorum,değişiklik falan güzeldir severim şahsen..
Değişik modeller denerken en büyük sıkıntı çektiğim konu genelde boynumun görünmesi veya görünüyor gibi olması..yani tamamen kapanamayan yerler olunca o model ile dışarıya çıkmaktan vazgeçiyorum yine güvenli bir model yapıp başa dönüyorum..
Tesettürlü olmanın güzelliği dışında tabii ki zorlukları da vardır..
Kim istemez canı istediği gibi başını örtüp çıkmayı..
Kimi zaman ayna karşısında dakikalarca istediğimiz modeli yakalamak için hangimiz kollarının koptuğunu hissetmedi..
Uzun lafın kısa makbuldur..Boynun açık kalması büyük sıkıntı abdest almayı ise en büyük sıkıntı sayarım şahsen..
Güzelce bağladığın başın saatlerce sarmak için çabaların bir celsede yok oluyor..
Pratik bir çözüm buldum mutlaka mutlaka göz atmanızı isterim..
Bulamamak gibi bir derde de düşmeyin sakın..
Resim herşeyi anlatıyor..arzu ettiğiniz renkte penye bir kumaş kafi..
Sevgilerimle..










Bayıldım bayıldım bayıldım bu fikre!!..Bu boyun örten bonelerle şallar nasıl mı duruyor?..bir bakın..






Maşallah demeyi unutmayın kardeşimize canlarım..İncelemek ve daha fazlası için güzel kardeşimizin sitesine gitmeniz yeterli..:www.miastuffz.com
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Maşallah çok güzelmiş nazar değmesin.Bone fikri çok güzelmiş cidden Türkiyede de satmalılar bunlardan evde de denerim ama hihi :)) Çok teşekkürler paylaştığın için ablacım

    YanıtlaSil
  2. hmm demek bu uzun boneler sayesinde esarplar arkaya dogru yapiliyor, cevremizde arap komsular yapiyordu allahim nasil oluyor derdim :))
    tesekkurler paylasim icin ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende deneyeceğim ve yayınlayacağım inşallah SuPerisi..hazır elimde değerlendirmediğim penye kumaş varken..

    Fatmacım onlar gidip geliyor ya arap ülkelerine bulmak daha kolay onlar için ama bu sitesini verdiğim kardeşimizde satış yapıyor.

    YanıtlaSil
  4. hani turkiyede sosyete pazari dedikleri yerler varya sevgi, fransada pazarlarda araplar satiyor bunlardan ama ben nasil birsey oldugunu bilmiyordum bulamazsam o siteye basvururum tesekkur ederim;)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel bir fikir bende cok begendim..
    Aynisini dikmeye calisacagim :))..
    Bu faydali paylasimin icin tesekkür ederim güzelim..
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Şalda iğne kullanmayanlar için güzel, boyun da göükmez. süpermişşş

    YanıtlaSil
  7. Fatmacım yavrum kuzum çocuğum evladım bulursan şu yaşlı teyzene de bir tane al gönder kargo bana ait ..ciddi :)

    YanıtlaSil
  8. Meryemcim bende dikmeye çalışacağım ama orjinalini de kopyalamak isterim..sevgiler canım.

    Mehtap:Bence de süpeeeeeeer!

    YanıtlaSil
  9. banada lazim su bonelerden, cok pratik gercekten :)

    YanıtlaSil
  10. En üstteki modellerden geçen yıl pazarda görmüştüm.Birisi getirmiş satıyordu.
    Canım bir daha görürsem söz sana alıcam.Sevdiğin renk ne? Renklerin çeşit çeşit tonları var yalnız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. estagfirullah duymamis olayim buldugum an gondericem soz ;)
    Coktandir pazara cikmiyordum su modeler hatrina ve en onemlisi senin icin haftaya bizim burdaki tum pazarlari yapicam soz ;)

    YanıtlaSil
  12. Bende dışarı her çıkacağımda değişik bi model için uğraşırım . Yok boyun göründü yok çok kısa oldu vazgeçip her zamanki modelle çıkarım dışarı :)
    Son iki model ne kadar güzelmiş.

    YanıtlaSil
  13. Bulan göndersin lütfeeeen bu boneden..bugün dikmeye çalışacağım bakalım nasıl bişey çıkıcak ortaya.

    YanıtlaSil
  14. hemen bulmak lazim bunlardaaan :) cidden cok kullanisli. Artik sal kullanmak daha kolay olacak desene :) Sagol bilgiler iciiin ;)

    YanıtlaSil
  15. siparis nasil verilecek onu bile anlamadim. Kac euroymus? hangi dil yaziyor sitede anlamadimki? off :( :)

    YanıtlaSil
  16. Şalla denenmiş boyunluklu bonelerin üstüne koyduğun iki resimdeki bonelerden ben kullanıyorum.Eşarp veya şal olsun kaymıyor..Bunları bana halam renk renk hacca gidince Mekke'den almış sağ olsun..Boyunluklu olanlarda çok kullanışlı görünüyor,dikmeye çalışayım bakalım:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. selam peki bu pratik uzun bone lerden siparis verme imkanim sizde varmi yada hangi online shoplarda var ???

    YanıtlaSil
  18. pratik uzun boneler cok hos peki bunlari siparis verme imkanimiz varmi sizde? ben almanyada yasiyorum

    YanıtlaSil
  19. basortusun'den ziyade bende salimla mutlu olanardanim :)Malezyali'lar bu bone ve daha da uzunlarini cok kullaniyorlar....bir kac tane edinmeliyim bende onlarin shop'larindan...paylasimlarina bayiliyorum bilesin :)

    YanıtlaSil
  20. pratik uzun boneler hep arayip bulamiyordum cok hosuma gidiyor peki bunlari siparis verme imkanimiz varmi sizde? ben almanyada yasiyorum :)

    YanıtlaSil
  21. valla bu bonelerin hepsi değilde bir benzerini sefamerve.com da gördüm ben birde istanbul eminönünde var maşşalh kızda bonelerde sizde wonderfull :)

    YanıtlaSil
  22. Bu bonelerin nasıl dikildigini bilen varsa yardimci olabilirmi tşkler şimdiden

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR